برگزیده ها
 اعلام عدم نیاز، پاداش ۲۸ سال خدمت صادقانه است

اختصاصی مازندمجلس: متاسفانه تغییر مسئولین در ادارات و سازمانها با جابجایی رئیس آن اداره یا سازمان به یک امر طبیعی و عادی در کشور ما تبدیل شده است. سوالی که ذهن همگان را به خود مشغول می کند این است، آیا این تغییرات کارشناسی شده است و بر اساس شایسته سالاری و مصلحت اداره و سازمان بوده یا خیر، به تازگی در شهرداری منطقه ۱۸ شهر تهران اتفاق نادری رخ داده است که بسیار تامل برانگیز است

اختصاصی مازندمجلس: به گزارش خبرنگار پارلمانی مازند مجلس حدود چند ماه است که شهردار منطقه ۱۸ شهر تهران تغییر کرده ، و شهردار قبلی منطقه ۱۷ بر این منصب تکیه زده است. این شهردار جدید، حدود ۲۰ روز پیش مهندس ابوذر نصر ا... زاده،  رئیس طرح تفصیلی وبروکف شهردار ی ، که  سابقه ۲۸ سال خدمت صادقانه در این شهرداری را دارد، از سمت خود برکنار کرد.

شهردار جدید، به وی اعلام کرده که در این شهرداری به او نیازی ندارند، و پیشنهاد کرده است که از شهرداری های مناطق دیگر شهر تهران درخواست اعلام نیاز بیاورد، تا وی را به آنجا معرفی کند.

نصر ا... زاده که در دوران خدمت فردی پرتلاش و دلسوز برای منطقه ۱۸ تهران بوده است، دربین مردم محبوبیت بسیاری دارد و با اعلام عدم نیاز وی از سوی شهردار جدید منطقه ۱۸ ، جمعی از کسبه، بازاریان و خانواده های شهدا با نوشتن و امضاء، استشهاد محلی و طوماری خواهان بکار گیری وی در این شهرداری و یا عزل شهردار جدید می باشند.

برای روشن شدن علت این موضوع باید گذشته کاری نصر ا... زاده را مورد بررسی قرار دهیم.
مهندس ابوذر نصر ا... زاده که از خانواده ای متدین و متولد شهرستان رودسر استان گیلان است، ۲۸ سال پیش با سمت کارشناس رسمی وارد شهرداری منطقه ۱۸ تهران می شود. وی با مرور زمان با نشان دادن توانایی ها و تلاشهای صادقانه خود به رتبه های بالاتر شغلی دست می یابد، تا جایی که در سال ۱۳۹۰  وی را به عنوان معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه ۱۸ معرفی می کنند.

نصر ا... زاده همزمان با معاونت در شهرداری منطقه ۱۸ ، در حکمی عضو کمیته معابر و عضو پایش طرح تفصیلی جدید شهر تهران، تحت عنوان نماینده تام الاختیار منطقه دراداره کل شهرسازی شهرداری تهران بوده است.
وی در سال ۹۱  به سمت  رئیس طرح تفصیلی وبروکف شهردار منطقه ۱۸ منصوب می شود و تا ۲۰ روز پیش در این سمت مشغول به خدمت بوده است.

سلامت کاری و شایستگی وی به حدی بوده است که در زمان معاونت و ریاست وی ، در شهرداری منطقه ۱۸ چند شهردار تودیع و معارفه می شوند اما تغییر شهردارها باعث تغییر وی نمی شود.

حال سوال مردم منطقه ۱۸ از شهردار جدید  این است، چرا این فرد دلسوز با این کارنامه عالی و پاک ، باید در ۲ سال آخر خدمت خود اینگونه سرگردان و حیران گردد؟

آیا پاداش ۲۸ سال خدمت صادقانه و خالصانه اعلام عدم نیاز است؟

آیا ارزش آبروی مومن از خانه خدا بالاتر نیست که اینگونه با آبروی این بنده خدا بازی می کنند؟

به چه دلیلی شهردار جدید وی را از سمت خود عزل و برای وی  عدم نیاز زده است؟

از شهردار و اعضای شورای شهر تهران بزرگ و نمایندگان مجلس واعضای کمسیون عمران مجلس دهم تقاضا داریم که به این موضوع رسیدگی کنند. اگر این شهردار محترم نمی خواهد که وی در این شهرداری حضور داشته باشد، حداقل شورای شهر از وی در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران استفاده کند، تا هم وی در این دوسال آخر لطمه روحی نبیند و هم شهر تهران از همچنین کارشناس و مدیر متخصصی بی بهره نشود.


گزارش از ابراهیم حاتمی خبرنگارپارلمانی مازندمجلس وفعال رسانه ای کشور

اعلام عدم نیاز پاداش ۲۸ سال خدمت صادقانه است