برگزیده ها

مازندمجلس: یک نماینده اصلاح طلب مجلس تاکید دارد اگر اصلاح طلبان بر عهد و قول خود با مردم پایبند باشد در انتخابات 1400 هم پیروزی برای آنها رقم خواهد خورد.

مازندمجلس:

محمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه پاشنه آشیل اصلاح طلبان در روزهای بازگشت به قدرت چیست؟ به خبرنگار نامه نیوز، گفت: ناکارآمدی و عدم پایبندی به قول ها و وعده ها مهمترین مساله ای است که می تواند باعث روی گردانی مردم از اصلاح طلبان شود.

وی در مورد اختلافات اصلاح طلبان در انتخاب شهردار و اینکه آیا این موضوع نمی تواند آغاز اختلاف اصلاح طلبان باشد، اظهار داشت: کسی که رای مردم را گرفته است باید پای رای مردم بایستد، شخصا با شهردار شدن آقای محسن هاشمی مخالفم، حتی خود آقای هاشمی هم این موضوع را رد کرده اند.

تابش ادامه داد: اگر رسانه ها این موضوع را به فضای اختلافی تبدیل نکنند این مسئله باعث اختلاف بین اصلاح طلبان نمی شود چراکه اصلاح طلبان در این مورد نیز با هوشمندی توافق خواهند کرد.

وی بیان کرد: اعضای شورای شهر این بلوغ فکری را دارند که وقتی مردم زحمت کشیده اند و به لیست رای داده اند و آقای هاشمی نفر اول لیست است وی از شورای شهر خارج نشود، قطعا افراد شایسته ای هستند که سابقه کار وزارت و معاونت رئیس جمهوری را دارند یا در دولت های مختلف متصدی بوده اند و یا سابقه اداره شهر را دارند و می توانند شهردار شوند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس در مورد اینکه فکر می کنید آیا موفقیت سیاسی اصلاح طلبان تا 1400 نیز ادامه دارد گفت: اگر ما بتوانیم به قول ها و تعهدات مان نسبت به مردم عمل کنیم قطعا در 1400 نیز پیروز می شویم و گرنه مردم با کسی عهد اخوت نبسته اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اصلاح طلبان تلاش زیادی می کنند اما به هر حال مقداری تجربه کاری کم است و ساختارها نیز فرسوده است، ما باید با جرات و شهامت ساختارهای اداری و اجرای کشور را متحول کنیم.

اصلاح طلبان هاشمی شهردار دارند موضوع شورای اختلاف ادامه سابقه اصلاح‌طلبان اینکه روزهای پاشنه تواند بازگشت