برگزیده ها
مازندمجلس:آلبوم موسیقی «ایران زمین» شامل آثاری از هشت آهنگساز موسیقی توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و راهی بازار موسیقی کشور شد. این در حالیست که همزمان با انتشار آلبوم، می توان آنرا از سایت «بیپ تونز» بصورت قانونی خریداری و دانلود کرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آلبوم «ایران زمین» حاصل گردآوری آثار هشت آهنگساز جوان است و بیشتر آثار را می‌توان موسیقی کلاسیک نامگذاری کرد، اما در این بین چند آهنگ نیز کامل فضا و سازبندی ایرانی دارند. مفاهیم و عناصری که برای این آلبوم انتخاب شده‌اند، همانطور که از نام آلبوم پیداست حول محور ایران و ایران‌زمین است.

علی ایدآلی، هیرسا سلیمان زاده، الینا رضوانی، آریا زمردی، نیکی فرهنگ نیا، دلینا رجائی، یزدان مرتجی و دامون خیابانی آهنگسازان این آلبوم هستند و ماری دوآلا، طینوش بهرامی، غلامرضا صدرالدینی و امیر مهیار تفرشی پور نوازندگی قطهات را برعهده داشته‌اند.

بخش اول موسیقی بی کلام و آرامش‌بخشِ کلاسیک و نیمه دوم آلبوم با کلام است. در این بخش آهنگ‌هایی می‌شنویم که به آیین باستانی نوروز پرداخته‌اند و اشعاری در این رابطه خوانده شده‌اند. در این آلبوم تصنیف سنتی را در کنار موسیقی کرالِ کلاسیک در کنار هم می‌شنویم و شاید از این منظر بتوان این اثر را منحصر به فرد دانست.

علاقمندان برای تهیه آلبوم موسیقی «ایران زمین» به صورت نسخه اصلی می توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این اثر از طریق سایت «بیپ تونز beeptunes.com» قابل خریداری دیجیتال و دانلود قانونی است.

 

آلبوم موسیقی آهنگساز آثاری کلاسیک شده‌اند می‌شنویم دانلود فرهنگی منتشر مجموعه قانونی خریداری