برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- آتش سوزی در تابلو برق ساختمان 5 طبقه مسکونی در خیابان محبوب مجاز، با حضور آتش نشانان به خیر گذشت.

مازندمجلس: آتش سوزی در تابلو برق ساختمان مسکونیبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،وقتی ساکنان متوجه بروز آتش سوزی در قسمت تابلو برق ساختمان شدند با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاههای ۵ و ۵۲ را  به بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان محبوب مجاز شرقی اعزام کرد.
حمید توکلی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی گفت: آتش سوزی درقسمت تابلو برق که در راهروی ورودی یک ساختمان پنج طبقه هشت واحدی نصب بود، اتفاق افتاد و موجب ترس و وحشت ساکنان ساختمان شد.
وی با اشاره به انتشار شدید دود ناشی از آتش سوزی کنتورهای برق در راهروهای این ساختمان، اضافه کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی درادامه گفت: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی خود را به راهرو‌ها رساندند و تعدادی از ساکنان را درمیان دود به بیرون از ساختمان هدایت کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان آسیبی نرسید و آتش نشانان با تلاش خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری کردند.
این افسر آماده آتش نشانی در مورد علت این حادثه گفت:علت وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی است، ولی احتمال می‌رود اتصالی سیم برق باعث بروز این حادثه شده باشد. 
ساختمان نشانی ساکنان آماده تابلو حادثه نشانان عملیات خاموش توکلی نیروهای عملیاتی منطقه