برگزیده ها

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرد مصرف برق در تابستان امسال رشد هفت درصدی و یا بالاتر را داشته باشد.

مازندمجلس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی کرد مصرف برق در تابستان امسال رشد هفت درصدی و یا بالاتر را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، داود راهزادی   گفت: براساس روند روبه رشد گرما و افزایش تعداد مشترکین برق کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تغییر الگوی مصرف پیش بینی می کنیم میزان مصرف برق در این استان در تابستان امسال رشد هفت درصدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه رشد هفت درصدی مصرف برق در تابستان امسال کهگیلویه و بویراحمد رشد بالایی است، اظهارداشت: از مشترکین برق می خواهیم که در مصرف برق صرفه جویی های لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد بالای مصرف برق سبب اجرای خاموشی های بابرنامه خواهد شد که امیدواریم شاهد اجرای آن در تابستان امسال نباشیم.

راهزادی باتاکید بر صرفه جویی مشترکین در مصرف برق، خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز شاهد رشد حدود هشت درصدی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

وی گفت: الگوی مصرف مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده که شایسته است مشترکین با رعایت صرفه جویی، همکاری های لازم را داشته باشند.

وی تعداد مشترکین برق در کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 230 هزار مشترک عنوان و یادآورشد: در یکساله گذشته حدود 10 هزار مشترک به مشترکین برق این استان افزوده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین نواحی رشد مصرف برق در این استان را شهرستان های گچساران و بهمئی برشمرد.

راهزادی گفت: متاسفانه کهگیلویه و بویراحمد فاقد نیروگاه های تولیدی برق بوده و از سویی از کمبود ایستگاه های فوق توزیع نیز رنج می برد.

وی از برنامه ریزی های لازم برای احداث ایستگاه های فوق توزیع در برخی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: با اجرای کامل این ایستگاه ها شاهد رفع بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه برق خواهیم بود.

 

بویراحمد کهگیلویه مشترکین توزیع تابستان امسال درصدی نیروی مدیرعامل ایستگاه استان اجرای راهزادی گذشته مشترک شهرستان تغییر تعداد الگوی اظهارداشت خواهیم باشند