برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) تاکید کرد: تجلیل و تکریم این شخصیت عظیم الشان با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیم شده از سوی ایشان در صحنه مقابله با مستکبران عالم، محقق خواهد شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگانرهبری، در آستانه بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامیحضرت امام خمینی (قدس سره الشریف)، مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای ضمن بزرگداشت یادو خاطره امام راحل عموم مردم شریف ایران اسلامی را به حضور باشکوه در مراسم سالگردرهبر فقید انقلاب؛ حضرت امام(رضوان الله تعالی علیه) دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هشتمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاباسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره الشریف» در حالی فرا می رسد که شخصیت وجودی آن روحخدا و انقلاب شگرف او هر روز بیشتر از پیش، آشکار می گردد. بزرگمردی که در عصر غربتمعنویت برای احیای اسلام ناب محمدی(ص) و برافراشتن پرچم دینداری و طنین ندای محرومانو مستضعفان قیام کرد و وجدانهای بیدار را برای مقابله با استکبار بسیج کرد؛ شخصیتیکه با سالها مجاهدت و مبارزه با دستگاه ظلم و فساد رژیم پهلوی، نظام مقدس جمهوری اسلامیرا بنیان نهاد تا به جهانیان معرفی کرد؛ مردی که در عرصه بین المللی ندای «وحدت و بیداریاسلامی» را سر داد و هویت فراموش شده مسلمانان را احیاء نمود و به مستضعفان عالم آموختکه با اعتقاد به شعار«هیهات من الذله» همچنان می توان کاخ طاغوتها را در هم شکست.

بدون شک تجلیل و تکریم این شخصیت عظیم الشأن و تعظیمجایگاه والای او با استقامت بر مواضع شجاعانه مقام معظم رهبری و حرکت در خط مشی ترسیمشده از سوی ایشان در صحنه مقابله با مستکبران عالم، محقق خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری در آستانه سالگرد عروج ملکوتیآن امام عزیز، ضمن گرامیداشت یاد آن پیام آور عزت و شجاعت از آحاد ملت شریف ایران اسلامیمی خواهد با شرکت پرشور و با نشاط در مراسم سالگرد و بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب اسلامیهرچه بیشتر پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحکیم نموده، دِین خود را به شهدایوالامقام و امام بزرگوار ادا نموده و حمایت و پشتیبانی خود را از رهبر معظم انقلابحضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی اعلام دارند.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

2727

سالگرد رهبری انقلاب خبرگان شخصیت بیشتر مراسم مقابله نموده جمهوری اسلامی مستضعفان بیانیه بنیانگذار ارتحال هشتمین خمینی الشریف آستانه تکریم بزرگداشت