برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایسنا نوشت: دبیر شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان اخباری مبنی بر انحلال این شورا را تکذیب کرد.

مازندمجلس:ژاله فرامرزیان با بیان اینکه بعد از موفقیت اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، ریاست جمهوری و شوراها جریانی خاص در صدد به حاشیه کشاندن شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان است، گفت: در آخرین جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بر ضرورت تداوم فعالیت این شورا همراه با آسیب شناسی عملکرد آن تاکید شد.

وی افزود: قرار است کارگروهی خارج از اعضای شورای عالی عملکرد دو‌ دوره آن را بررسی و‌ نقاط ضعف و قوت آن را احصا کند. رئیس شورای عالی هم طی فراخوانی از نخبگان خواسته بود پیشنهادهای خودشان را برای این موضوع ارائه کنند.
فرامرزیان ضمن رد انحلال شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان، تاکید کرد: برخی جریانات سیاسی برای منحل شدن این شورا لحظه شماری می‌کنند؛ چرا که می‌دانند توفیقات اخیر اصلاح‌طلبان به دلیل وجود چنین شورایی و حمایت بزرگان اصلاح طلب از آن بوده است، انتظار است جریانات مختلف اصلاح طلب به مانند گذشته در برابر چنین ترفندهایی هوشیار باشند و با همگرایی در صدد تقویت شورای عالی سیاست گذاری برآیند.

27216

شورای اصلاح طلبان عملکرد تاکید جریانات گذاری سیاست سیاست‌گذاری انحلال فرامرزیان اصلاح‌طلبان