برگزیده ها

مازندمجلس: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از حادثه تروریستی شنبه شب در پل لندن که شماری کشته و مجروح شدند، واکنش نشان داد و در حساب توئیتر خود با استفاده از این حادثه به دستور فرمان مهاجرتی خود تاکید کرد.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از تارنمای پولیتیکو، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، روز شنبه نوشت ' آمریکا به فرمان مهاجرتی برای سطح بیشتری از امنیت نیازمند است'.

وی در توئیترش چنین نوشت: لازم است که ما هوشمند ، هوشیار و سرسخت باشیم. لازم است که دادگاه حق ما را به ما بدهد. ما به قانون فرمان مهاجرتی برای سطح بیشتری از امنیت نیازمندیم.

وی چنیدین دقیقه پس از اولین توئیتش افزود: آمریکا هر چه که بتواند برای انگلستان انجام می دهد و ما آنجا هستیم، ما با شما هستیم. خدا حافظتان باشد.

گزارش های تایید نشده حاکی از کشته شدن دستکم 7 نفر و زخمی شدن دستکم 20 نفر بر اثر زیر گرفتن عابران با خودرو در 'پل لندن' (لاندن بریج )، حمله با چاقو و تیراندازی در نزدیکی این پل است.
تارنمای روزنامه دیلی میل در گزارشی عنوان کرد گمان می رود که دستکم هفت نفر در جریان حمله سه مرد مسلح به چاقو در مجاور پل لاندن بریج به مردم، کشته شده اند.

پیام توئیتری دونالد ترامپ در حالی است که دادگاه تجدید نظر آمریکا هفته گذشته با صدور حکم تازه ای ضمن تاکید بر این که اختیارات رئیس جمهوری آمریکا در جلوگیری از ورود مهاجران مطلق نیست، تعلیق فرمان مهاجرتی ترامپ را که تا کنون دوبار از سوی نظام قضایی این کشور اجرا شد، تمدید کرد.
آمریکا ترامپ مهاجرتی دستکم فرمان دادگاه هستیم گزارش لاندن امنیت بیشتری دونالد توئیتری تارنمای جمهوری