برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - میزان نوشت: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امام راحل نه تنها دشمن شناس بودند بلکه نسبت به روش مقابله با توطئه دشمنان هم آگاه بودند و این بصیرت ایشان با استقامتی ستودنی در برابر دشمنان و جهان‎خواران و مستکبرین توامان بود.

مازندمجلس:آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و سیره و سلوک فردی و اجتماعی این رهبر الهی، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی با عظمت و جامع الاطراف بودند اما در میان خصائص برجسته ایشان، دشمن شناسی توام با استقامت زبانزد بود.

وی ادامه داد: امام راحل نه تنها دشمن شناس بودند بلکه نسبت به راه و روش مقابله با کید و توطئه دشمنان هم آگاه بودند و این آگاهی و بصیرت ایشان با استقامتی ستودنی در برابر دشمنان و جهانخواران و مستکبرین توامان بود.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حرکت کلی انقلاب و کشور در مسیر سیره و اعتقاد و فرامین حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: اگر چه ممکن است در برخی موقعیت‌ها و اشخاص خلل و ضعفی وجود داشته باشد اما سربلندی نظام جمهوری اسلامی در دنیای امروز به سبب تبعیت از فرامین و منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: بی تردید علل خلل و ضعف در برخی بخش‌ها ناشی از کم توجهی به فرمایشات و منویات حضرت امام (ره) و خلف صالح ایشان یعنی مقام معظم رهبری است که انتظار آن است مسئولان امر بویژه با توجه به در پیش بودن تشکیل دولت دوازدهم این ضعف‌ها را برطرف سازند و فرامین و منویات امام(ره) و رهبری را در تمامی امور و شوون نصب العین قرار دهند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به ساده زیستی حضرت امام (ره) و اجتناب ایشان از تجملات دنیوی، خاطرنشان کرد: ساده زیستی و همطراز با اقشار پایینی جامعه زیستن جزو مقوله های بسیار مهم است که در سراسر زندگی حضرت امام(ره) نمایان بود و بارها نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است که ضرورت دارد مسئولان به این مقوله بیش از پیش توجه و اهتمام ورزند.

27212

رهبری فرامین ممدوحی منویات جامعه مقوله زیستی مسئولان خمینی توجهی بخش‌ها فرمایشات آیت‌الله شخصیتی اشاره دشمنان