برگزیده ها
تداوم راه امام موجب خوکفایی امروز ما در پیچیده‌ترین نیازهای دفاعی شده است

مازندمجلس: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تداوم راه امام خمینی (ره) موجب شده تا امروز در حوزه پیچیده‌ترین نیازهای دفاعی کشورمان در حوزه نظامی خودکفا باشیم و ما این استقلال و عزت‌طلبی را از طریقت امام راحل (ره) آموخته‌ایم.

مازندمجلس: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تداوم راه امام خمینی (ره) موجب شده تا امروز در حوزه پیچیده‌ترین نیازهای دفاعی کشورمان در حوزه نظامی خودکفا باشیم و ما این استقلال و عزت‌طلبی را از طریقت امام راحل (ره) آموخته‌ایم.

به گزارش ایلنا، سردار رمضان شریف در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در گلزار شهدای بندرعباس که با حضور گسترده مردم شهید پرور این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بازخوانی دستاوردهای گفتمان انقلاب اسلامی در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و شرایط بررسی دقیق شرایط امروز دنیای اسلام نشانگر پویایی و تازگی حرکتی دارد که امام راحل ما آن را در قیام ۱۵ خرداد بنا نهاد.

وی افزود: امام خمینی (ره) ۳۸ سال پیش با انقلاب خود که متکی بر اندیشه‌های الهی و با حمایت و همراهی مردم آن را به پیروزی رساند، روحی پرامید در درون ملت ایران دمید و ملت ایران را سربلند کرد و رژیم ستمشاهی و سلسله‌های طولانی حکومت پادشاهان بر این سرزمین را که دست‌نشانده‌های استکبار و وابستگان به غرب و شرق بودند، پایان بخشید و نه تنها راه مبارزه را به ملت ایران آموخت بلکه ریشه ظلم و استبداد حاکم بر ایان اسلامی را به برکت آموزه‌های دینی و تربیت شاگردانی برجسته از میان روحانیون و دانشجویان عزیز را خشکاند و ملت ما را از آن شرایط سخت نجات داد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که در این سرزمین مستشاران نظامی بیگانه بر همه امور نظامی و امنیتی کشور حاکم بودند و با دید تحقیر با ملت ایران رفتار می‌کردند، خاطرنشان کرد: تنها نگاه بیگانگان در آن زمان به ملت ایران به عنوان تأمین کنندگان منافع استکباری آنان بود و ایران را در آن دوران هم‌پیمان رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی کرده بودند ولی امام راحل با حرکت عظیم و الهی خود مجد و عظمت را به ملت ایران بازگرداند.

سردار شریف اضافه کرد: امام خمینی (ره) با پیگیری نهضت اسلامی موجب عزت، کرامت، استقلال و آزادی ملت ایران شد و حرکت انقلابی امام یک ملتی را به دنبال خودش بیدار و زنده کرد و رابطه مجدد امام و امت در نظام اسلامی برقرار شد

وی ادامه داد: حاصل رهبری‌های هوشمندانه امام راحل (ره) در ۱۰ سال ابتدایی انقلاب و تداوم راه امام و شهدا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول ۲۸ سال اخیر نشانگر آن است که پیوند میان ملت و رهبری روز به روز مستحکم‌تر از قبل شده و عمق انقلاب اسلامی پیش‌رونده و توفنده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به ثبات و امنیت موجود فعلی کشورمان در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان نظامی باثبات در جهان مطرح است و این حاصل نعمت بزرگ رهبری بود که خداوند متعال به ملت ما هدیه کرد و ملت ما در سایه رهبری اکنون بالنده و سازنده در مسیر عزت و استقلال به پیش می‌رود.

سردار شریف گفت: ۳۸ سال است که دشمنان از هیچ توطئه‌ای بر علیه ملت ایران دریغ نکرده‌اند. از طراحی توطئه‌های درگیری میان اقوام و قبایل تا حمایت از ترورهای کور و مزدورانه و جنگ ۸ ساله و تحریم‌های متنوع سیاسی و اقتصادی ظالمانه را در مواجهه با ملت ایران امتحان کردند اما این ملت با اعتماد و ارادت خود به طریق اسلام و با رهبری‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته با اقتدار به پیش رود و هرگز سر تعظیم در برابر دشمنان فرود نیاورد.

۴۱ میلیون رای به نظام پایه‌های مردم‌سالاری دینی در ایران را به رخ جهانیان کشاند

وی تقدیم بیش از ۲۰۰ هزار شهید و هزاران جانبازان به راه انقلاب از سوی ملت ایران را نشانه پاسداری موثر از گوهر ارزشمند نظام اسلامی عنوان و اظهار کرد: امروز همه دوستان و دشمنان ملت ایران به این موضوع اذعان دارند که ایران اسلامی در همه حوزه‌ها رشد و پیشرفت بزرگی داشته است و ما در آستانه چهلمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی با ۴۱ میلیون رای به نظام جمهوری اسلامی، پایه‌های مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان کشاندیم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت بالای ملت ایران را در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۲۰ درصد بالاتر از میزان مشارکت در انتخابات کشورهای مدعی دموکراسی نظیر آمریکا و فرانسه عنوان کرد و بیان داشت: هرگز نباید این سرمایه بزرگ امنیت و آرامش کشورمان در اوضاع بحرانی پیرامونی خودمان را دست‌کم بگیریم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد: گروهک‌هایی نظیر داعش و طالبان که امنیت منطقه و جهان را بر هم ریخته‌اند دست‌پروده دشمنانی هستند که حاضر نیستند امنیت را در جهان اسلام تحمل کنند. آنان با حمایت آشکار از تروریست‌های خونخوار نه تنها امنیت و آرامش مردم کشورهای مختلف منطقه از سوریه تا یمن و لیبی و ... را از بین برده‌اند بلکه چهره رحمانی اسلام را با قتل و خونریزی و جنایت نیز خدشه‌دار کرده‌اند.

به حدی از خودکفایی رسیده‌ایم که پیچیده‌ترین نیازهای دفاعی‌مان را خودمان تولید می‌کنیم

وی گفت: به برکت آموزه‌ای ارزشمند امام راحل و رهبری‌های دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و وجود مردمی هوشمند و نیروهای مسلحی مقتدر و فهیم، اکنون توانسته‌ایم امنیت کشورمان و دوستداران و حامیان انقلاب اسلامی و اسلام را حفظ کنیم و اکنون به حدی از توانمندی و خودکفایی در نیروهای مسلح کشورمان رسیده‌ایم که اکثر قریب به اتفاق نیازهای دفاعی کشورمان را خودمان تولید و بهره‌برداری می‌کنیم و ما این خودکفایی عظیم را به برکت اندیشه امام راحل (ره) داریم.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید به روح بلند امام راحل درود فرستیم که چنین فرزند خلفی را برای تداوم راه خود تربیت کرد که امروز ملت ایران بتوانند در سایه رهبری‌های هوشمندانه او در اوج امنیت و اقتدار در این سرزمین زندگی کنند.

سردار شریف با اشاره به توان بالا و اقتدار و شجاعت نیروهای دریایی کشورمان، بیان کرد: امروز فرزندان شما در نیروی دریایی سپاه قادرند نیروهای ویژه دشمنان را برابر اراده ملت ایران به زانوزدن بکشانند و این نشانه اراده ملت‌ ما است و دشمنان بدانند که با حرکات نمایشی و راه‌اندازی کنفرانس‌های ۴۰ یا ۵۰ نفره کاری از پیش نخواهند برد.

رفتار رئیس جمهور آمریکا در سفر به یکی از کشورهای منطقه تحقیر کشورهای اسلامی بود

وی با تقبیح رفتارهای سران برخی از کشورهای منطقه، گفت: اگر دشمنان ما به بهانه ترس از ما، ذخایر کشورهای همسایه را به یغما می‌برند، یادشان بیاید که چقدر از رژیم بعثی عراق و صدام حمایت کردند؟ بواقع ثمره‌اش چه شد؟ این تحقیرآمیز است که رئیس جمهور آمریکا پس از سفر به یکی از کشورهای اسلامی منطقه، سران این کشورها را به "گاو" تشبیه کند و بگوید که باید آنها را دوشید!

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ملت ایران از تهدید نمی‌هراسد. آن زمانی که ما هیچ نداشتیم، جغرافیای خودمان و عزت و استقلال خویش را حفظ کردیم ولی امروز که در بسیاری از حوزه‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم، با کمال شهامت از منافع کشورمان دفاع می‌کنیم و دشمنان بدانند که تهدید ملت ایران برای آنان ثمری نخواهد داشت. سرنوشت صدام را ببینند و عبرت بگیرند.

سردار شریف در بخش پایانی اظهارات خود به تأکید بر اهمیت رشد آگاهی ملت‌های جهان اسلام از رفتار و ماهیت سران برخی از کشورهای اسلامی، تأکید کرد: دشمنانی که از گسترش رژیم صهیونیستی به سطح منطقه ناامید شده‌اند، جریانات تروریستی را به جان جهان اسلام انداخته‌اند اما بدانند که آینده نزدیک شاهد نابودی خلافت خودخوانده داعش خواهیم بود و پشت پرده این توطئه را خواهیم دید که چه کسانی مزدوران تروریست را حمایت کردند و چه کسانی زنان و مردان سوری را ذبح کردند و یا آواره ساختند؟ بزودی شاهد تحقق آیه خداوند در نابودی باطل خواهیم بود همان طور که دیگر سران مزدور منطقه نظیر صدام با بدنامی نابود شدند.

اسلامی انقلاب کشورمان امروز کشورهای منطقه اسلام دشمنان امنیت پاسداران سردار حمایت روابط مسئول عمومی نیروهای خودکفایی تداوم خودمان عنوان سخنگوی رهبری‌های نظامی نیازهای استقلال خمینی رسیده‌ایم اکنون اقتدار دفاعی آمریکا تأکید سرزمین پیچیده‌ترین خواهیم رفتار می‌کنیم بدانند رهبری شرایط پیروزی آرامش جمهور مشارکت انتخابات اراده تهدید کسانی تولید دشمنانی حوزه‌ها نابودی دریایی خداوند خاطرنشان منافع صهیونیستی هوشمندانه تحقیر تربیت سالگرد ارتحال اظهار نشانگر اشاره آستانه پایه‌های مردم‌سالاری جهانیان نشانه میلیون برابر چهلمین تصریح جمهوری ارزشمند