برگزیده ها
مازندمجلس: فیسبوک بعد از اطلاع از مرگ این دختر توسط یکی از دوستان وی، با توجه به قوانینش مانع دسترسی این زن به اکانت دخترش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دادگاهی در آلمان روز چهارشنبه درخواست یک زن آلمانی را  برای اجازه دسترسی به اکانت فیسبوک دخترش  رد کرد. دختر این زن در سال 2012 در تصادف با یک قطار  در مترو آلمان جانش را از دست داده بود. این زن در توضیح این درخواست عجیب خود گفت هدفش این است که پی ببرد که آیا مرگ دخترش در اثر یک تصادف بوده یا وی دست به خودکشی زده است.

این دادگاه اعلام کرد در حالی که تلاش این زن برای کشف علت دقیق مرگ دخترش کاملا قابل درک است اما اجازه دسترسی این زن به اکانت دخترش می تواند پایه گذار بدعتی خطرناک باشد.
بنا به گزارش روزنامه اشپیگل آلمان، در حالی که این زن قصد داشت وارد اکانت دخترش شود، فیسبوک بعد از اطلاع از مرگ این دختر توسط یکی از دوستان وی، با توجه به قوانینش مانع دسترسی این زن به اکانت  دخترش شد. فیسبوک اعلام کرد  با درک خواسته خانواده این دختر، تلاش می کند  ضمن احترام به حریم خصوصی افراد، راه حلی را برای کمک به این خانواده  پیدا کند. 

گفتنی است؛ در حالی که حق تجدید نظر علیه این حکم برای این زن وجود دارد وکیل وی گفت آنها در رسیدن به خواسته خود کاملا ناامید شده اند. وی ادامه داد قصد دارند از طریق جمع آوری امضا و ایجاد یک جنگ عاطفی به کارزار با فیسبوک بروند.
دخترش فیسبوک اکانت دسترسی آلمان اعلام تصادف خواسته خانواده اجازه کاملا گزارش اطلاع دوستان قوانینش آلمانی درخواست