برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- منتخب مردم تهران در شورای شهر از احتمال ادغام برخی از کمیسیون‌ها در شورای شهر تهران و مشخص شدن تکلیف کمیسیون‌های شش گانه شورای فعلی تا پیش از آغاز رسمی فعالیت شورای پنجم خبرداد.

مازندمجلس: شورای شهر محمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: منتخبین مردم تهران در شورای پنجم برای آغاز برنامه ریزی‌ها جهت شروع کار خود، جلساتی را برگزار می‌کنند. 
وی افزود: روز چهارشنبه نیز جلسه‌ای در در دفتر احمد مسجد جامعی، عضو فعلی شورای شهر تهران برگزار شد و در این جلسه تمام اعضای جدید حضور داشتند. 
منتخب مردم تهران در شورای شهر در خصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهارکرد: در این جلسه در رابطه با فعالیت کمیسیون‌های شش گانه شواری چهارم شهر تهران بحث و تبادل نظر صورت گرفت و افراد تمایل خود را برای حضور در کمیسیون‌های مربوطه اعلام کردند. 
علیخانی در رابطه با تقسیم بندی کمیسیون‌های شورای پنجم اظهارکرد: در این رابطه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و در واقع اولویت‌های کمیسیون‌ها مطرح شده است. چنانچه نیاز باشد برخی از کمیسیون‌ها ادغام و یا کمیسیون‌های جدید اضافه خواهند شد.
وی با بیان اینکه "منتخبین مردم تهران قصد دارند در فرصت باقی مانده تا آغاز فعالیت رسمی شورای پنجم مقدمات کار برای تعیین کمیسیون‌ها را انجام دهند" تصریح کرد: امیدوار هستیم در فرصت باقی مانده با هماهنگی سایر منتخبین، کمیسیون‌ها مشخص شده تا فعالیت رسمی خود را همزمان با مشخص شدن کمیسوین‌ها در شورای پنجم آغاز کنیم. 
منتخب مردم تهران در شورای شهر با اشاره به حضور مهدی چمران، رئیس فعلی شورای شهر تهران در جمع منتخبین مردم تهران در شورا بیان کرد: چمران با حضور در این جلسه، توضیحاتی را در خصوص اقدامات انجام شده در شورای چهارم بیان کرد. 
علیخانی با تاکید بر بهره گیری اعضای جدید از تجربیات سایر اعضا در ادوار گذشته شورای شهر تهران گفت: بدون شک ما فضایی را ایجاد خواهیم کرد که با انتقال تجربیات، خدمات موثر تری را به شهروندان ارائه کنیم. 
وی در خصوص جلسه بعدی منتخبین مردم تهران در شورا گفت: جلسه بعدی بعد از مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 
شورای تهران کمیسیون‌ها کمیسیون‌های منتخبین رابطه فعالیت برگزار چهارم مانده چمران تجربیات  علیخانی شواری  منتخب اظهارکرد ادغام اعضای