برگزیده ها

مازندمجلس: حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به لغزش برخی امت‌ها و جوامع پس از درخشش، گفت: یکی از عرصه‌هایی که ریزش خواص را به دنبال دارد این است که آنها از ما می‌توانیم به ما نمی‌توانیم عدول کنند.

مازندمجلس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رقیب‌هراسی از تکنیک‌های دموکراسی غربی در انتخابات است که در کشور پیاده شد که با مبانی امام راحل(ره) مخالف است.
حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح دیروز در جمع برخی از نخبگان اصفهان با تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) اظهار کرد: انتخاباتی که انجام گرفت پیشینه آن به گذشته برمی‌گردد و یکسری از واقعیت‌ها را برای ما روشن کرد، که اگر چاره‌اندیشی نکنیم این انقلاب به سرنوشت انقلاب‌های پیشین گرفتار خواهد شد.
وی با بیان اینکه پنج مقطع تاریخی داریم، که از سه مقطع آن عبور کردیم، مقطعی که در آن هستیم و یکی هم در آینده قرار خواهد گرفت، افزود: بعثت به عنوان آغاز اسلام، غدیر امتداد و عاشورا احیای آن است مقطع چهارم که در آن هستیم، جمهوری اسلامی بسترساز جهانی شدن اسلام و ظهور حضرت مهدی(عج) است و قیام موعود(عج) پنجمین مرحله و آخرین مقطع است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان روایاتی از امام کاظم(ع) و امام باقر(ع) که جمهوری اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانند، گفت: همه چیز در حال حاضر به جمهوری اسلامی ایران گره خورده که بر اساس این روایات طرفداران ولایت اصیل سختی‌هایی را در پیش دارند که باید خود را در برای آن آماده کنند.
وی با بیان اینکه این روایات هم بشارت و امید است و هم بیم چون تهدید جدی است، تصریح کرد: پس از انقلاب ما با چالش‌هایی روبرو بوده‌ایم، از جمله چالش نهضت آزادی در دولت موقت، بنی‌صدر و منافقین، باند سیدمهدی هاشمی، تکنوکرات‌ها، اصلاح‌طلبان سکولار، احمدی‌نژاد و نوسازی انجمن حجتیه و اعتدال که در حقیقت در مقابل انقلابی‌گری بوده است.
سعیدی این چالش‌ها را اعتقادی و برآیند آن‌ها را ساختاری و رفتاری دانست و افزود: اینکه گفته می‌شود امیدواریم شعار مرگ از شعارهای ما برداشته شود و یا اینکه گفته می‌شود جمهوری دموکراتیک ایران ریشه در اعتقاداتشان دارد.
وی با بیان اینکه امام راحل(ره) فرمودند جمهوری اسلامی یک نظام کامل و بر مبنای اسلام است و همه‌چیز در آن قرار دارد، تأکید کرد: در دوره بازرگان یک نظریه‌ای در مقابل امام راحل(ره) مطرح شد که اسلام فقط مجموعه عبادی است و برنامه‌ای  برای اداره جامعه ندارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت 10 ساله حلقه نیاوران، گفت: همزیستی مسالمت‌آمیز با غرب نتیجه فعالیت این حلقه است؛ آن‌ها معتقدند نباید با غرب مقابله کنیم؛ خروشچف و گورباچف هم همین اعتقاد را داشتند و با غرب به تعامل پرداختند و نتیجه آن فروپاشی شوروی شد.
وی در ادامه افزود:در حال حاضر چند جبهه متشکل از چند گروه تحت عنوان خط امام شکل گرفته که باورها و گفتمان و عملکرد آنان با آرمان‌های حضرت امام (ره) در تقابل است.
سعیدی گفت: امروزه این جبهه، خود را به عنوان جناح داخلی معرفی می‌کنند و مشکل اینجاست که برخی از خواص هم این موضوع را پذیرفته‌اند و با توجیه طرفداری نکردن از جناح در مقابل آن‌ها موضع نمی‌گیرند.
وی تأکید کرد: در تاریخ اسلام هم مشکل ما همین بود که امیر المؤمنین(ع) در مقابل طلحه و زبیر به عنوان یک جناح معرفی شد و مسلمانان از امثال ابوموسی اشعری‌ها که در دفاع از اصل اسلام کنار کشیدند، ضربه‌های زیادی خوردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این جبهه مشترکاتی دارد که اولین آن تغییر محاسبات در مورد مبانی و اصول، سیاست‌های کلان و نگرش به دشمن است و دومین نقطه مشترک آن حرکت به سمت انقلابی‌زدایی از انقلاب، مقدسات، نهادها و شخصیت‌هاست.
وی با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند انقلاب تاریخ دارد و از سال 42 شروع شده و سال 57 تمام می‌شود، هشدار داد: آن‌ها می‌خواهند حتی واژه انقلاب را تحریف کنند؛ انقلاب یعنی قیام الله و این زمان ندارد و تمام انبیاء و ائمه انقلابی بودند.
سعیدی ادامه داد: غرب‌گرایی سومین نقطه مشترک این جبهه است؛ متأسفانه ما داریم مؤلفه‌های دموکراسی غربی را در کشور پیاده می‌کنیم؛ رقیب‌هراسی از تکنیک‌های دموکراسی غربی در انتخابات است که در کشور پیاده شد؛ آیا اگر در آمریکا از خدعه و فریب و نیرنگ استفاده می‌شود ما هم باید استفاده کنیم، این‌ها با مبانی امام راحل (ره) مخالف است.
وی در ادامه عنوان کرد: استفاده از قدرت یکی دیگر از محورهای دموکراسی غربی است و مورد دیگر استفاده از پول است که کاملا با سیاست‌های امام راحل(ره) مخالف است؛ رئیس دولت اصلاحات می‌گوید برای آنکه پیشرفت کنیم راهی جز غرب و پذیرش کامل آن نداریم.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نقطه مشترک بعدی تبعیت گزینشی از ولایت فقیه و نگاه نفاقی به ولی فقیه است جایی که به نفعشان باشد می‌پذیرند و اگر نباشد نمی‌پذیرند و با سیره امام راحل(ره) هم همین‌گونه برخورد می‌کنند؛ تلاش جدی برای رابطه با آمریکا و کاهش قدرت دفاعی از دیگر مشترکات این جبهه است.
وی خاطرنشان کرد: نقطه مشترک بعدی حرکت به سمت اقتصاد آزاد است درحالی که رهبری بر روی حرکت به سمت آزادی اقتصادی تأکید دارند؛ نقطه مشترک بعدی این است که می‌گویند شما چه کار به سوریه و عراق دارید و نقطه مشترک بعدی عدم اعتقاد دین در جامعه است که این چالش‌ها در 5 بخش نمود دارد و از جمله نمود آن تقابل در سیاست خارجی، اقتصاد، تیم اداره کشور و فرهنگ می‌شود.
سعیدی در پاسخ به پرسش یکی از حضار در رابطه با سند 2030 گفت: این سند بدتر از کاپیتالاسیون است و آقایان ابتدا می‌گفتند امضا نشده بعد گفتند جلوی اجرای آن را گرفتیم.
وی در پایان افزود: اینکه رهبری خود ورود کردند نتیجه کم‌کاری خواص است، اگر خواص وظیفه خود را انجام داده بودند افکار عمومی روبروی این سند می‌ایستاد.
انقلاب اسلامی اینکه نماینده مشترک اسلام جمهوری سعیدی پاسداران عنوان مقابل افزود استفاده دموکراسی آن‌ها نتیجه ادامه فعالیت مخالف مبانی تأکید پیاده اعتقاد ندارد معرفی تقابل تاریخ می‌گویند رابطه اقتصاد رهبری خاطرنشان آمریکا همزیستی جامعه سیاست‌های تصریح احمدی‌نژاد نیاوران انتخابات تکنیک‌های اعتدال رقیب‌هراسی داریم هستیم آزادی چالش‌ها انقلابی‌گری ولایت مسالمت‌آمیز روایات اداره