برگزیده ها

مازندمجلس: یک گروه اطلاعاتی در زمینه گروه‌های تروریستی گزارش داد: داعش مسئولیت حملات تروریستی لندن را برعهده گرفته است.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، این گروه تروریستی از طریق شاخه تبلیغاتی خود موسوم به خبرگزاری "اعماق" مسئولیت حملات تروریستی شنبه در لندن را که هفت کشته برجای گذاشت برعهده گرفته است.

در جریان حملات تروریستی در لاندن‌ بریج مهاجمانی خودروی خود را به سمت جمعیت روان ساخته و فردی با قمه به جان مردم افتاد که در جریان این حملات هفت تن کشته و قریب به ۵۰ تن دیگر نیز زخمی شدند.

پس از این حملات پلیس مبارزه با تروریسم لندن به شرق این شهر یورش برده و ۱۲ تن از جمله چهار زن را در ارتباط با این حملات دستگیر کرد.

پلیس متروپلیتن لندن نیز همزمان با این دستگیری در بیانیه‌ای اعلام کرد: جستجو برای یافتن افرادی بیشتر در ارتباط با این حملات تروریستی ادامه دارد.

شبکه خبری اسکای نیوز نیز گزارش داد: یکی از منازلی که مورد یورش پلیس قرار گرفته است متعلق به یکی از سه تروریستی است که این حملات را صورت داد.

جان کلی، وزیر امنیت داخلی آمریکا به شبکه خبری فاکس نیوز گفت: این حملات جدید نشانگر این است که من چهار یا پنج بار به همتای انگلیسی خود در چهار ماه گذشته هشدار داده بودم که چنین حملاتی اتفاق می‌افتد.

این سومین حمله تروریستی است که طی ماه‌های گذشته در انگیس رخ داده است.

حملات گذشته تروریستی در انگلیس را نیز داعش برعهده گرفته بود.
حملات تروریستی گرفته گذشته برعهده ارتباط گزارش مسئولیت جریان