برگزیده ها
 پاسخ امیری به سوالی درباره شکایت‎های انتخاباتی ازجهانگیری و روحانی

مازندمجلس: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: درمورد اظهارات برخی روسای ستاد آقای روحانی باید منتظر پاسخ قانونی باشیم. امیدواریم قضات ما براساس عدل و انصاف رفتار کنند

مازندمجلس:حسینعلی امیری درباره شکایت برخی از نامزدها از اسحاق جهانگیری و حسن روحانی گفت: شورای نگهبان اعلام کرده است که شکایاتی واصل شده است. البته همانطور که مشاهده کردید آقای کدخدایی اعلام کردند برخی از این شکایات جزئی بوده و برخی دیگر نیز پس از تایید شورای نگهبان رسیدگی خواهد شد.

او درباره بازداشت برخی از روسای ستاد و یا اعضای ستاد حسن روحانی در سراسر کشور گفت: همانطور که آقای شریعتمداری گفتند در مواردی برخی احضار شدند که باید منتظر پاسخ قطعی و قانونی باشیم. مردم عضو ستاد آقای روحانی بودند و این مردم برای ما عزیز هستند.

امیری خاطرنشان کرد: نباید این ذهنیت برای آنها به وجود بیاید که هرگاه نظام خواسته است آنها حضور داشتند اما بعد از اتمام انتخابات به حاشیه رانده شدند. برخی رفتارها در ایام انتخابات عجیب و غریب نیست اما امیدواریم قضات ما در این مورد هم براساس عدل و انصاف رفتار کنند.

همچنین ایسنا نوشت؛

محمدعلی نجفی مشاور رئیس‌جمهور، گفت: هنوز درباره کابینه هیئت دولت دوازدهم با فرد خاصی صحبتی نشده است. برای حضور من در کابینه دوازدهم نیز گفت‌وگویی نشده و این بحث‌ها هنوز مطرح نیست.

درباره روحانی دوازدهم کابینه امیری همانطور انتخابات اعلام جهانگیری اعضای شورای نگهبان