برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > انتخابات - نامه نیوز نوشت: عضو جبهه پیروان بر این عقیده است که انتخابات تمام شده است و اکنون روحانی باید به وعده های خود جامه عمل بپوشاند و مردم و سایر احزاب نیز به او برای رسیدن به اهدافش کمک کنند.

مازندمجلس:احمدکریمی اصفهانی با اشاره به ضرورت بازسازی جریان اصولگرا پس از انتخابات ریاست جمهوری؛ گفت: البته انتخاب دوباره آقای روحانی دور از انتظار نبود و نباید آرا اصولگرایان را دست کم بگیرند. موضوع مهم این است که این انتخابات برای اصلاح‌طلبان باید همانند یک درس باشد! نباید بعد از شکست و رای نیاوردن به جامعه و نظام هزینه تحمیل کنیم؛ پذیرفتن این پیروزی از طرف مقابل کار بسیار مهم و یک درس بزرگ برای اصلاح‌طلبان بود.

وی ادامه داد: البته معتقدیم که اصولگرایان هم نباید هزینه ای را به جامعه تحمیل کنند. اصولگرایان و اصلاح‌طلبان قبل از اینکه به جناح سیاسی خود فکر کنند باید به اسلام ، انقلاب و کشور فکر کنند، طبعا این تفکر باعث می‌شود رقابت‌ها به رفاقت‌ها تبدیل شود.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به اینکه ما امروز دشمن بیرونی داریم،تصریح کرد: برای دشمن اصولگرا و اصلاح‌طلب تفاوتی ندارد. با وجود اینکه غرب گفته بود اگر این جناج بر سر کار بیاید به نفع ما خواهد بود؛ اما دیدیم به محض پایان انتخابات بار دیگر دشمنی خود را از سر گرفتند! دشمن باید بداند ما متحد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین کمک‌هایی که به اقای روحانی برای پیروزی در انتخابات شد،عملکرد سخیف و ضعیف دولت نهم و دهم بود که این موضوع توفیقات روحانی و دولت یازدهم را به همراه داشت. ما قطعا نقدهایی را به دولت داریم اما معتقدیم نقد باید سازنده باشد نه تخریب کننده. احمدی نژاد برای پیروزی در انتخابات از طناب اصولگرایی بالا رفت و باعث ضربه زدن به این جناح سیاسی بزرگ شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در مناظرات انتخاباتی هیچ‌کدام از نامزدها برنامه مناسبی در زمینه اشتغال و بیکاری ارائه نکردند، بهتر بود هم رئیس‌جمهور و هم سایر نامزدها به این موضوع می‌پرداختند. بحث تولید، رکود ، پیاده کرده اصل 144 و واگذار کردن بنگاه‌ها به مردم، مهار تورم و ...همگی مسائل مهمی هستند که دولت در این 4 سال باید به آن بپردازد.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با اشاره به رای 16 میلیونی ابراهیم رئیسی گفت: این رای قوی اصولگرایان می تواند برای دولت یازدهم همانند یک پشتوانه باشد و برای پیشبرد برنامه هایش از آن استفاده کند. این آرا را نه اصولگرایان بلکه نظام و دولت یازدهم باید حفظ کند زیرا بی اعتنایی به این آرا بی وفایی به 16 میلیون آدم است.

27212

اصولگرایان انتخابات جامعه هزینه اصلاح‌طلبان ادامه اینکه یازدهم موضوع پیروزی روحانی نباید اشاره بازار اصناف داریم برنامه دبیرکل نامزدها البته تحمیل همانند اصولگرا معتقدیم عملکرد سیاسی