برگزیده ها
عرضه گوشی اسنشیال توسط خالق اندروید

مازندمجلس: اندی روبین خالق سیستم عامل اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل مورد استفاده در گوشی های هوشمند را در گوشی به نام اسنشیال طراحی و عرضه کرده است

مازندمجلس:به نقل از فیز، وی می گوید با عرضه این گوشی پیشرفته با قابلیت نصب ماژولار اجزای مختلف که نصب و جداکردن امکانات گوناگون را تسهیل می کند امیدوار است بتواند جایی مناسب برای اسنشیال در بازار پررقابت گوشی های هوشمند باز کند.

یکی از ابزار طراحی شده برای این گوشی دوربینی 360 درجه است که کاربر در صورت تمایل به استفاده می تواند آن را در بالای گوشی نصب کند.

قرار است این گوشی اولین بار در آمریکا عرضه شود و قیمت آن 699 دلار خواهد بود. در صورت تمایل به خرید دوربین 360 درجه کاربران باید 50 دلار اضافه بپردازند. روبین می گوید برای طراحی این گوشی از روش های قرن بیست و یکمی استفاده شده تا محصول مذکور متناسب شرایط زندگی در قرن بیست و یکم باشد.

خریداران این گوشی در مورد کیفیت و تعداد اجزا و بخش های قابل نصب بر روی گوشی خود تصمیم می گیرند. لذا تولید این گوشی را می توان احیای طرح Ara در گوگل دانست. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد سخت افزار و امکانات گوشی یاد شده منتشر نشده است.

استفاده تمایل طراحی امکانات اسنشیال