برگزیده ها

مازندمجلس: در آمریکا قدرت بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه دست به دست می‌شود و روسای جمهوری تغییر می‌کنند اما خط مشی واشنگتن عوض نمی‌شود.

مازندمجلس: رئیس‌جمهوری روسیه با رد اتهام دخالت کشورش در انتخابات آمریکا، واشنگتن را به مداخله در انتخابات سایر کشورها متهم کرد.

به گزارش  نامه نیوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه، روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا، اتهام دخالت در انتخابات آمریکا و داشتن اطلاعات سری و مخرب علیه «دونالد ترامپ» را بی‌اساس دانسته است.

پوتین واشنگتن را به دخالت در انتخابات سایر کشورها متهم کرد و گفت: «انگشت خود را روی هر نقطه نقشه جهان بگذارید، در همه جا این گلایه را می‌شنوید که مقام‌های آمریکایی در روند انتخابات داخلی، مداخله می‌کنند.»

رئیس‌جمهوری روسیه گفت که در آمریکا قدرت بین دو حزب دموکرات و جمهوریخواه دست به دست می‌شود و روسای جمهوری تغییر می‌کنند اما خط مشی واشنگتن عوض نمی‌شود.

ولادیمیر پوتین با تاکید بر این که مسکو سیاست خود را در واکنش به سیاست خارجی آمریکا تعیین می‌کند، گفت: «این معنایی ندارد که ما دخالت کنیم.»

او همچنین این حرف که سازمان‌های امنیتی روسیه در گذشته اطلاعاتی از دونالد ترامپ جمع کرده‌اند که می‌توانند از آن به عنوان اهرم فشار علیه رئیس‌جمهوری آمریکا استفاده کنند را کاملا بی‌اساس دانست.

پوتین افزود: «ما هرگز رابطه‌ای با هم نداشتیم. او در گذشته به مسکو می‌آمد. اما من هرگز او را ندیدم.»

سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا سال گذشته نهاهای اطلاعاتی روسیه را به سازماندهی و اجرای حملات سایبری علیه کمیته مرکزی حزب دموکرات با هدف ضربه زدن به «هیلاری کلینتون» رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ متهم کردند

آمریکا انتخابات دخالت پوتین روسیه رئیس‌جمهوری اطلاعاتی دونالد واشنگتن گذشته ترامپ دموکرات سازمان‌های بی‌اساس سیاست مداخله انگشت گلایه اتهام کشورها ولادیمیر