برگزیده ها
فهرست مودیان فاقد اعتبار به دلیل صدور صورتحساب جعلی

مازندمجلس: با اعلام فهرست شرکتهای فاقد اعتبار از سوی سازمان امور مالیاتی، از این پس تمامی فعالان اقتصادی می‌توانند با مراجعه به سامانه ارزش افزوده، اعتبار طرف‌های تجاری خود را پیش از انجام مطمئن شوند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کنفدراسیون صادرات ایران، سازمان امور مالیاتی در اقدامی به منظور افزایش شفافیت در معاملات، فهرست اسامی شرکتهای فاقد اعتبار در سامانه مالیات بر ارزش افزوده، شرایطی را فراهم کرده تا تمامی فعالان اقتصادی بتوانند، با طرف های تجاری خود که دارای کدهای اقتصادی معتبر هستند، معامله انجام دهند.

بر این اساس هر یک از فعالان اقتصادی، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با ورود به این سامانه، از میزان اعتبار طرف‌های تجاری خود مطلع شده و با اطمینان خاطر نسبت به انجام معاملات اقدام نمایند. 

راه اندازی این سامانه و اعلام فهرست شرکتهای فاقد اعتبار گامی در راستای افزایش شفافیت و صحت سنجی انجام معاملات از سوی فعلان اقتصادی است که به صورت یک امکان مطلوب، در اختیار کاربران قرار گرفته است. 

بر این اساس کنفدراسیون صادرات ایران ضمن استقبال از این حرکت سازمان امور مالیاتی در راستای افزایش شفافیت، از تمامی فعالان اقتصادی و صادرکنندگان ارجمند تقاضا دارد تا در جهت استعلام معتبر از سازمان امور مالیاتی اقدام نمایند.

اسامی مودیان ثبت نام شده فاقد اعتبار به دلیل صورتحساب واقعی را می توانید در آدرس https://www.evat.ir مشاهده نمایید.

اعتبار اقتصادی شفافیت معاملات سامانه افزایش فهرست مالیاتی فعالان راستای نمایند اقدام معتبر تجاری اسامی صورتحساب مودیان کنفدراسیون صادرات شرکتهای تمامی