برگزیده ها

مازندمجلس: من هیچ گاه قبلا چنین چیزی را ندیده بودم. مردم سبدهای خود را از مواد غذایی و آب پر کرده اند.

مازندمجلس: در پی اعلام قطع روابط عربستان و چند کشور عربی دیگر با قطر مردم این کشور برای ذخیره کردن مواد غذایی و مصرفی به فروشگاه ها هجوم آوردند.

به گزارش نامه نیوز به نقل از دوحه نیوز، صبح امروز و در پی انتشار خبر قطع روابط عربستان و چند کشور عربی دیگر با قطر، مردم قطر با هجوم به فروشگاه ها سبدهای خود را از شیر، آب، برنج، تخم مرغ و سایر اقلام پر کردند. قفسه های مربوط به مواد غذایی شلوغ ترین بخش فروشگاه ها در این روز بود.

یک شهروند قطری با اشاره به شلوغی فروشگاه ها گفت: من هیچ گاه قبلا چنین چیزی را ندیده بودم. مردم سبدهای خود را از مواد غذایی و آب پر کرده اند.

بر اساس این گزارش هم اکنون عکس هایی از قفسه های خالی فروشگاه های قطر در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد مردم قفسه های مربوط به گوشت و پروتئین های دیگر را خالی کرده اند.

شعبه های فروشگاه زنجیره ای کرفور بیشتر از بقیه مورد توجه خریداران بوده اند اما در عین حال سایر فروشگاه ها هنوز مقادیر زیادی کالا دارند.

به گفته کارشناسان قطر نصف مواد غذایی مورد نیاز خود را از خاورمیانه تامین می کند که بخش مهمی از آن از طریق خاک عربستان وارد این کشور می شود.
فروشگاه غذایی عربستان سبدهای مربوط روابط ذخیره گزارش