برگزیده ها
مازندمجلس: خبرنگار آمریکایی شخصیت رئیس جمهوری روسیه را دوگانه توصیف کرده و گفت: پوتین جلوی دوربین، دقیقا مانند یک نظامی، سازش ناپذیر و پرخاشگرانه برخورد کرد، همانطور که مردم روسیه دوست دارند.

به گزارش تسنیم: "مگی کلی" مجری شبکه تلویزیونی «ان بی سی نیوز» آمریکا که در حاشیه اجلاس بین المللی اقتصادی سنت پترزبورگ با "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه مصاحبه اختصاصی را انجام داده، از شخصیت و برخورد وی صحبت کرده و معتقد است که رهبر روسیه در پشت دوربین، کاملا شخصیتی متفاوت با جلوی دوربین داشته است.

کلی می گوید: «مانند این می ماند که انسان با دو فرد کاملا متفاوت روبرو است. پوتین در پشت دوربین بسیار صمیمی و گرم برخورد کرده و حتی از خانواده من پرسیده و در مورد خانواده خود صحبت کرد. ولی زمانی که جلوی دوربین قرار گرفت، دقیقا همان رئیس جمهوری روسیه بود که همه ما می شناسیم. او مانند یک نظامی صحبت کرد، هیچ سازشی در سخنان وی دیده نمی شد. بسیار خشک، پرخاشگرانه و با هیجان صحبت می کرد. دقیقا ولادیمیر پوتینی که مردم روسیه از آن خوششان می آید.»

به عقیده این مجری آمریکایی، رئیس جمهوری روسیه دوست دارد که او را به چالش بکشند و در زمان مصاحبه بارها بسیار با هیجان زیاد و حتی در حد انفجار دیدگاه خود را بیان کرده است.

مصاحبه "مگی کلی" با پوتین شب گذشته از شبکه تلویزیونی «ان بی سی» آمریکا در برنامه ویژه شبهای یکشنبه پخش شد.
روسیه دوربین پوتین جمهوری بسیار برخورد مانند دقیقا آمریکایی مصاحبه شخصیت کاملا متفاوت هیجان خانواده پرخاشگرانه نظامی خبرنگار تلویزیونی آمریکا ولادیمیر