برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش چگونگی اعتراض احتمالی دانش آموزان به سوالات امتحانات نهایی را تشریح کرد.

مازندمجلس: مدرسه عبدالرسول عمادی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بحث اعتراض به سوالات امتحانات نهایی همواره مطرح بوده و برخی دانش آموزان در این رابطه اعتراض هایی را داشته اند. 
وی افزود: سال‌های گذشته میزان اعتراض‌ها نسبت به سوالات زیاد بود و بار‌ها در این زمینه توضیحاتی از سوی وزارت آموزش و پرورش به خانواده‌ها و دانش آموزان اعلام شد. 
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه در سال جاری هنوز اعتراضی به سوالات امتحانات نهایی صورت نگرفته است خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های تحصیلی مختلف امسال تاکنون اعتراضی به سوالات امتحانات نهایی نداشته اند و موردی در این زمینه به ثبت نرسیده است. 
عمادی در پاسخ به این پرسش که دانش آموزان از چه طریق می‌توانند اعتراض خود به سوالات امتحانات نهایی را اعلام کنند؟، اظهارکرد: بعد از پایان امتحانات نهایی و اعلام نتایج در صورتی که دانش آموزی به نمره خود اعتراض داشته باشد می‌تواند اعتراض خود را به مدرسه محل تحصیل اعلام کند. 
وی تاکید کرد: پس از رسیدگی به اعتراض دانش آموزان، وضعیت نمره به آن‌ها اطلاع داده می‌شود. 
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه " همواره دانش آموزانی هست که به سوالات طرح شده اعتراض داشته باشند" گفت: بدون شک هر سوالی که طرح شود، دانش آموزی پیدا می‌شود که نسبت به آن سوال اعتراض داشته باشد و آن هم به دلیل نحوه درس خواندن دانش آموزان است. 
اعتراض آموزان سوالات نهایی امتحانات اعلام پرورش آموزش وزارت میزان اعتراضی آموزی اینکه  رئیس زمینه همواره تاکید