برگزیده ها
مازندمجلس: در افشاگری جدیدی ایمیل‌های هک شده سفیر امارات در واشنگتن آمده است که وی شانس ترامپ در پیروزی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به حالت تمسخر گرفته بود.

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، سایت «هافینگتون پست» جزئیات جدیدی از ایمیل‌های «یوسف العتیبه» سفیر امارات در واشنگتن را منتشر کرده است.

هافینگتون پست در ادامه انتشار افشاگری‌های مربوط به ایمیل‌های سفیر امارات در واشنگتن نوشت که العتیبه شانس ترامپ در پیروزی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به حالت تمسخر گرفته بود. بر اساس این گزارش، سفیر اماراتی در روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با حالت تمسخر این سوال را مطرح کرده بود که ترامپ در کدام سیاره می تواند رئیس جمهور شود؟

هکرها چند روز گذشته پست الکترونیک و ایمیل‌های سفیر امارات عربی متحده در واشنگتن را هک و برخی از اسناد را منتشر کردند.

سخنگوی سفارت امارات در واشنگتن حمله هکری به پست الکترونیک سفیر این کشور را تایید کرد. برخی از این اسناد نیز به استفاده از پول برای مخدوش کردن وجهه متحدان آمریکا اشاره دارد.

در یکی دیگر از این پیام‌های فاش شده همچنین آمده است که سفیر امارات برای بد جلوه دادن قطر و کاستن نقش منطقه‌ای آن و تحریک به هدف قرار دادن قطر از طریق راه‌های امنیتی و سیاسی و متهم کردن قطر در کنار کویت به حمایت مالی از اقدامات تروریستی تلاش می‌کرده است.
امارات واشنگتن ایمیل‌های انتخابات آمریکا ترامپ تمسخر جمهوری ریاست پیروزی العتیبه منتشر الکترونیک هافینگتون اسناد گزارش جدیدی اماراتی گرفته افشاگری