برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت باید هم زمان با افتتاح خط ۶ و ۷ مترو تهران، هزار واگنی که پیش از این در رابطه با آن وعده داده است را به شهرداری تحویل دهد.

مازندمجلس: دولت واگذاری هزار واگن به شهرداری را عملی کند/ افزایش قابل توجه تخلف رانندگان تاکسی در گرفتن کرایهبه گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، ابوالفضل قناعتی در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: بر اساس برنامه پنج ساله دوم، مترو خط ۶ و ۷ باید در خردادماه افتتاح شود. 
وی افزود: زمان افتتاح این خطوط در بیلبوردهای شهر تهران نیز خرداد ماه اعلام شده است. عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وعده‌های داده شده از سوی دولت برای واگذاری هزار واگن به شهرداری تهران اظهارکرد: پیش از این از دولت درخواست شده بود که هزار واگن هم زمان با افتتاح خط ۶ و ۷ به شهرداری ارائه شود و در این خصوص مصوبه دولت را نیز داشتیم. 
قناعتی ادامه داد: در صورتی که هزار واگن به شهرداری تهران واگذار نشود، شاهد سرفاصله نیم ساعتی در رسیدن قطارهای خط ۷ مترو تهران خواهیم بود. 
وی خواستار همکاری هر چه بیشتر دولت با شهرداری تهران شد و خاطرنشان کرد: دولت باید به تعهد ۵۰ درصدی خود برای تامین وسایل حمل و نقل عمومی عمل کرده تا وضعیت حمل و نقل عمومی بهبود پیدا کند. 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرایی نشدن مصوبه افزایش کرایه‌ها اظهارکرد: به عنوان عضو کمیته انضباطی تاکسی دارها، اعلام می‌کنم که تخلف رانندگان تاکسی در اخذ کرایه‌ها به نسبت قبل بسیار افزایش یافته است. 
قناعتی افزود: در شورای حل اختلاف وزارت کشور در رابطه با موضوع افزایش کرایه‌ها تصمیم گیری شده، اما به شهرداری اطلاع داده نمی‌شود.
وی در خصوص نیاز مبرم شهر تهران به اتوبوس‌های جدید تصریح کرد: شهرداری تهران اکنون به ۵ هزار اتوبوس نیاز دارد و در برخی ایستگاه ها، مردم بیش از ۲۰ دقیقه در صف ایستاده تا یک اتوبوس وارد ایستگاه شود. 
تهران شهرداری افزایش شورای کرایه‌ها افتتاح تاکسی  قناعتی مصوبه عمومی اظهارکرد اتوبوس ایستگاه اعلام رانندگان واگذاری افزود قناعتی اسلامی رئیسه اشاره