برگزیده ها
پرداخت پاداش به مشترکان دیماندی و اداری با کاهش 10 درصدی مصرف برق

مازندمجلس: مشترکان دیماندی و اداری با کاهش 10 درصدی مصرف برق مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

مازندمجلس: مشترکان دیماندی و اداری با کاهش 10 درصدی مصرف برق مشمول دریافت پاداش خواهند شد.

به گزارش ایلنا، "علیرضا صبوری" مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی در خصوص لزوم مدیریت مصرف برق ادارات، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی هشدار داد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پیک بار سالانه و روبرو شدن با بحران انرژی کشور در این بازه زمانی، در رابطه با لزوم مدیریت مصرف برق از سوی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان اداری هشدار داد.

وی با بیان این که در چند سال اخیر علاوه بر پیک شبانه، شاهد پیک روزانه نیز هستیم گفت: افزایش مصرف برق در فصل تابستان به دلیل استفاده همگانی از انواع وسایل سرمایشی موجب شده تا در بازه پیک سالانه، تمام ظرفیت نیروگاهی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی با اشاره به این که مصارف سرمایشی در ادارات و ارگان ها بسیار بالاست، افزود: به همین دلیل در پیک روزانه (ساعات 11 الی 15) با رشد مصرف انرژی در کشور مواجه هستیم که برای کنترل این مصارف، همکاری تمامی ارگان های دولتی و خصوصی ضروری است.

وی تصریح کرد: طبق بخشنامه اخیر وزارت نیرو، تمامی مشترکان اداری در صورت همکاری و صرفه جویی و کاهش حداقل 10 درصدی مصرف انرژی، در بازه زمانی اول خرداد ماه تا 31 شهریور ماه، از تخفیف ویژه، برخوردار خواهند شد.

صبوری این نوع همکاری را در راستای رفاه حال عموم مردم استان و عدم اعمال خاموشی ضروری خواند و اضافه کرد: ارگان هایی که از مولد اضطراری برخوردارند می توانند در ساعات پیک بار، این مولدها را وارد مدار کرده و از حجم بار دریافتی از شبکه سراسری برق بکاهند.

گفتنی است، شرکت توزیع برق خراسان شمالی آمادگی خود را برای عقد تفاهم نامه مشترک همکاری با مشترکان دیماندی و ادارات در رابطه با صرفه جویی و برخوداری از پاداش های تخفیفی اعلام کرده است.

 

مشترکان اداری ارگان همکاری خراسان توزیع شمالی مدیرعامل انرژی پاداش ادارات دیماندی درصدی تمامی هستیم روزانه استفاده سرمایشی مصارف ساعات ضروری خصوصی مدیریت صبوری خواهند دولتی هشدار زمانی سالانه اشاره رابطه