برگزیده ها

مازندمجلس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را رویش عظیمی در تاریخ خواند و گفت:پس از مبعث هیچ انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی ایران نیست.

مازندمجلس: حجت الاسلام سعیدی در مراسم گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد که در حسینیه سپاه قدس گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد،اظهار کرد:قیام خونین ۱۵ خرداد یادآور رویش انقلاب و آغاز حرکت انقلاب و جمهوری اسلامی است.
 
وی با اشاره به رویش ها و ریزش های انقلاب اسلامی ایران،گفت:۱۴ خرداد روز رویش رهبری جدید و آغاز زعامت مقام معظم رهبری بعد از امام راحل است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، با بیان اینکه حرکت انقلاب در هیچ زمانی طی 1500 سال گذشته به اندازه امروز دارای حساسیت نبوده است،افزود:اگر نیروهای انقلابی توجه به حساسیت شرایط، پیچیدگی‌های دوره و زمان و تکلیف خودرا  نداشته باشند انقلاب ما هم با چالش انقلاب‌های پیشین روبرو می‌شود.
 
 سعیدی انقلاب رویش عظیمی در برهه تاریخ بود،گفت:پس از مبعث هیچ انقلابی به عظمت انقلاب اسلامی ایران نیست .
 
وی با بیان اینکه این انقلاب در عرصه های مختلفی رویش داشته است،افزود:انقلاب اسلامی در برخی زمینه ها توانسته قدرت های دنیا را در برابر این رویش ها  به زانو در آورد .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه  با بیان اینکه به عقیده مفسران خارجی انقلاب اسلامی سونامی بود که دنیا را تحت تاثیر قرار داد،افزود: معاون وزیر خارجه امریکا چهار قدرت تاثیر گذار دنیا را آمریکا،روسیه،چین و ایران معرفی کرد و این قدرتمندی برای ایران یک رویش است .
 
 سعیدی دستیابی به قدرت و حفظ قدرت را دارای الزاماتی دانست و متذکر شد: اگر جامعه و مردم به الزامات تداوم انقلاب توجه نکنند به سمت افول و سقوط پیش می روند.در واقع اگر امتی،ملتی،جامعه ای و دولتی در خط نباشد، هرچقدر هم قوی باشد و پیش برود بر خلاف مسیر حرکت کرده است لذا انقلاب الهی آن انقلابی است که از اول در مسیر انقلاب الهی باشد و تا آخر هم در همین مسیر باقی بماند و اگر تغییر جهت داد دیگر انقلاب الهی نیست و سقوط می کند.
 
وی با بیان اینکه عدول از ما می توانیم به ما نمی توانیم  نوعی ریزش نگرشی در خواص است، یادآور شد:امام همواره به اصل ما می توانیم تاکید داشتند، ولی امروز با جماعتی سرکار داریم که می گویند باید با آمریکا رابطه داشته باشند .
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عدول از مردم سالاری دینی به دموکراسی غربی را از دیگر نشانه های ریزش در خواص دانست.
 
وی عدول از شیطان به کدخدا،عدول از تقابل به سازش،عدول از انقلابی گری به اعتدال را از دیگر نشانه های ریزش در خواص عنوان کرد .
 
وی افزایش عمق استراتژیک و نفوذ معنوی ایران در عراق، سوریه و لبنان را رویش منطقه‌ای انقلاب خواند و اظهار داشت:رویش داخلی انقلاب در عرصه سیاسی و اقتصادی و بسیاری از جنبه‌های دیگر بی شمار است.
 
وی تصرف در واژه انقلاب،اعتدال و استقلال را از پدیده های امروز دانست و اضافه کرد: مشکل عمده ما سکوت خواص است .
 
 سعیدی با بیان اینکه سند 2030 قطعا از کاپیتولاسیون بدتر است،گفت:اخلاق زدایی و معنویت زدایی از ویژگی های این سند است .
 
وی با اشاره به اینکه برخی ها امروز مجانی انقلاب را مصادر می کنند، یادآور شد:جامعه ما دچار نشانه های واگرایانه است .
 
سعیدی عدول از خودباوری به خودباختگی و گرایش به عوامل غرب گرا را از نشانه های ریزش در جامعه عنوان کرد و گفت: در کلان مسئله، امت ما تا اینجای جاده انقلاب همراه با رهبری در خط حرکت کرده و ریزش نداشته است.
 
وی با بیان اینکه بعثت آغاز اسلام بود، اضافه کرد: عاشورا احیای اسلام و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) است .
 

انقلاب اینکه اسلامی امروز نشانه خرداد انقلابی دانست جامعه   سعیدی افزود خونین نمایندگی یادآور رهبری  مسئول توانیم اظهار اسلام اعتدال زدایی عنوان اضافه تاثیر گرامیداشت حساسیت دارای نداشته باشند زمینه اشاره آمریکا