برگزیده ها
ریزش ساختمان آموزشگاه  4 طبقه در گیشا/ تلاش برای یافتن یک مفقودی در زیر آوار

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش ساختمان 4 طبقه در ساختمان گیشا به علت گودبرداری غیر اصولی خبر داد و گفت: 40 نفر در زمان حادثه داخل ساختمان بودند.

مازندمجلس: ریزش ساختمان آموزشگاه  4 طبقه در گیشا/ تلاش برای یافتن یک مفقودی در زیر آوارجلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اظهار داشت: ساعت 9:47 امروز وقوع حادثه ریزش آوار در خیابان گیشا به سازمان آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان سه ایستگاه به محل حادثه در خیابان 36 اعزام شدند. 
وی ادامه داد: محل حادثه ساختمانی 4 طبقه بود که از آن به عنوان آموزشگاه موسیقی و کلاس های کنکور استفاده می کردند. در ظلع شرقی این ساختمان کارگران در زمینی به مساحت 250 متر مشغول گود برداری بودند که یکباره 4 طبقه ظلع شرقی ساختمان آموزشگاه فرو می ریزد. 
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی در زمان حادثه 40 نفر داخل ساختمان بودند، که تعدادی از آنها از ساختمان خارج شده و آتش نشانان 20 نفر دیگر را خارج کردند. 
ملکی تاکید کرد: در حال حاضر براساس گفته اهالی زنی 35 ساله در زیر آوار گرفتار است که تلاش برای خارج کردن این فرد از سوی آتش نشانان ادامه دارد. 
وی افزود: ضلع غربی ساختمان سالم است و تیمی مشغول ایمن سازی آن هستند.  
ساختمان حادثه نشانان آموزشگاه ادامه مشغول خیابان نشانی