برگزیده ها
برگزاری ۲۵ رزمایش دریایی در سال ۹۶/ تولید ناوهای موشک‌انداز

مازندمجلس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بااشاره به برگزاری ۲۵ رزمایش دریایی در سال ۹۶ گفت: ناوشکن دماوند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باافتخار عملیاتی شده و در عرصه دریانوردی می‌کند.

مازندمجلس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بااشاره به برگزاری ۲۵ رزمایش دریایی در سال ۹۶ گفت: ناوشکن دماوند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باافتخار عملیاتی شده و در عرصه دریانوردی می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به برگزاری ۲۵ رزمایش در سال ۹۶ اظهار کرد: این رزمایش‌ها در تخصص‌های مختلف و در دریا و سواحل دریای شمال و جنوب انجام می‌شود و در انتها نیز به رزمایش بزرگ دریایی ولایت ۹۶ را به مرحله اجرا درمی‌آوریم.

وی بابیان اینکه تجهیزات نظامی نیروی دریایی به‌روز و تمامی آن‌ها تولید داخل هستند گفت: در همین شمال کشور می‌بینید که در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) و در صنایع دفاعی شهید تمجیدی؛ ناوشکن دماوند نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باافتخار عملیاتی شده و هم‌اکنون در عرصه دریاها دریانوردی می‌کند و ناوهای موشک‌انداز دیگری نیز در دست تولید است که و به امید خداوند این خط تولید قطعاً ادامه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: اعتقاد، تلاش و همت ما بر این است که کارکنانی را تربیت کنیم تا بتوانند مأموریت‌های خطیر نیروی دریایی را به‌ویژه در عرصه دریاهای آزاد و در بین کشورهای جهان به خوب انجام بدهند و باعث سربلندی و افتخار برای امنیت محسوب شوند؛ چراکه فرماندهی کل قوا فرموده‌اند که مظهر اطمینان مردم در دریا نیروی دریایی است.

سیاری بابیان اینکه باید از جلسات انس با قرآن به‌ویژه در ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی و انسان‌سازی است بهره ببریم افزود: ما برای اینکه فرمایشات معظم له را به اثبات برسانیم و انجام بدهیم نیاز به انسان‌هایی داریم که در ابعاد مختلف آمادگی انجام مأموریت را داشته باشند و بهترین منبعی که می‌توان برای جوان‌ها استفاده کرد برای اینکه چنین مأموریت خطیری را انجام دهند؛ استفاده از قرآن کریم است.

وی با تأکید بر اینکه قرآن کارخانه انسان‌سازی است گفت: مؤمن بودن، داشتن تعهد و تخصص، ولایتمدار و ایثارگر بودن از ویژگی‌هایی است که ما در جوان‌هایی که به آموزش ویژه نیروی دریایی ورود می‌کنند نیاز داریم و برای رسیدن به این‌ها هیچ‌چیزی به‌اندازه قرآن اثرگذار نیست

دریایی نیروی اینکه جمهوری اسلامی تولید رزمایش برگزاری فرمانده به‌ویژه بابیان مأموریت استفاده مختلف داریم انسان‌سازی باافتخار ناوشکن موشک‌انداز ناوهای دماوند عملیاتی می‌کند دریانوردی سیاری