برگزیده ها
مازندمجلس: روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» با اشاره به اظهارات عجیب و غریب و اقدامات نامتعارف رئیس‌جمهوری این کشور تأکید کرد نگرانی جدی درباره سلامت روان «دونالد ترامپ» وجود دارد.

به گزارش فارس، «جنیفر رابین» ستون نویس روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست روز دوشنبه (دیروز) به وقت محلی گزارش کرد که «نگرانی بسیار جدی» در خصوص «ثبات روانی» «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا وجود دارد.

وی به شبکه «سی ان ان» گفت: «نگرانی‌های جدی درباره ثبات روانی این رئیس‌جمهور وجود دارد و وقتی که رئیس‌جمهور آمریکا یک فرد بسیار دمدمی مزاج و غیرقابل اعتماد باشد، شما با مشکلات زیادی روبرو خواهید بود. این مسئله بسیار مخرب است». این خبرنگار روزنامه واشنگتن‌پست سپس به تفاوت‌هایی اشاره کرد که میان اظهارات خود ترامپ در توییتر وی و پیام‌هایی که واحد مطبوعات کاخ سفید منتشر می‌کند، وجود دارد.

رابین اینگونه توضیح داد: «مشکل اینجاست که ما رئیس‌جمهوری داریم که بر چیزهای درست متمرکز نیست و جنجال برپا می‌کند و از بدترین فرصت احتمالی برای حمله به شهردار یک شهر که مورد حمله تروریست‌ها واقع شدند، استفاده می‌کند». ترامپ اوایل هفته جاری، از «صادق خان» شهردار لندن بعد از آنکه حمله افراد مسلح به مردم این شهر به کشته شدن دستکم 7 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگرمنجر شد، به شدت انتقاد کرد.

ترامپ اوایل روز یکشنبه اعلام کرد: «دستکم 7 نفر در حمله تروریستی جان خود را از دست دادند و 48 نفر نیز زخمی شدند و شهردار لندن می‌گویدد که دلیلی برای اضطراب وجود ندارد».

رابین، ترامپ را بعنوان «بدترین ارباب‌ رجوع جهان یا بدترین فرد جهان» توصیف کرد و توضیح داد که رئیس‌جمهور آمریکا در اغلب موارد از پیام‌های کنترل شده‌ای که کارکنان کاخ سفید مطرح می‌کنند، منحرف می‌شود و خلاف آنها را مطرح می‌کند.
ترامپ واشنگتن‌پست رئیس‌جمهور می‌کند رابین آمریکا بسیار بدترین شهردار نگرانی درباره روزنامه اوایل توضیح دستکم گزارش آمریکایی سلامت اشاره اظهارات دونالد رئیس‌جمهوری روانی