برگزیده ها
گزارشی درباره تخلفات گسترده صداوسیما در روزهای پایانی منتهی به انتخابات ارائه نشد

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در روزهای پایانی منتهی به انتخابات تخلفات گسترده‌ای انجام داد و از مرز عدالت و بی‌طرفی خارج شده بود.

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: صداوسیما در روزهای پایانی منتهی به انتخابات تخلفات گسترده‌ای انجام داد و از مرز عدالت و بی‌طرفی خارج شده بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به قرائت گزارش وزیر کشور و رییس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری درباره برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص داشت، در تذکری با استناد به مواد ۸ و ۲۴ آیین‌نامه داخلی به گزارش سخنگوی هیات بررسی و نظارت بر تبلیغات انتخابات در جلسه علنی امروز پارلمان اشاره کرد و گفت: در مورد تذکراتی که به صداوسیما داده شده، چیزی نیامده است و آقای قاضی‌زاده‌هاشمی در گزارش خود، تذکراتی را که در زمان تبلیغات انتخاباتی به صداوسیما داده شده بود، مطرح نکرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما رادیو و تلویزیون خصوصی داشتیم، شاید جای بحث درمورد عملکرد صداوسیما نبود و ما اینجا بحث‌های این‌چنینی را مطرح نمی‌کردیم.

کواکبیان در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رییس مجلس گفت: علی‌رغم درخواست‌های مکرر هشت ماه است که امکان ارائه گزارش درخصوص اتحادیه بین‌المجالس فراهم نشده است.

او اعلام کرد: همچنین امکانات مورد نیاز برای نمایندگان ایران در این اتحادیه فراهم نشد و با وجود اینکه ما حضور موفقی در این اجلاس داشتیم، دستاوردها امکان طرح نیافتند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر تصریح کرد: هیات رییسه مجلس و آقای قاضی‌زاده هاشمی پیگیری کنند تا گزارش مرتبط با حضور ایران در اتحادیه بین‌المجالس در دستور قرار گیرد و در صحن مجلس قرائت شود.

گزارش صداوسیما اسلامی انتخابات کواکبیان اتحادیه تبلیغات شورای داشتیم تذکراتی جمهوری امکان درباره فراهم بین‌المجالس ریاست تخلفات تهران نماینده منتهی پایانی قرائت روزهای ارائه