برگزیده ها

مازندمجلس: چرا حتما باید آبروی افراد را برد و گفت، به دلیل فلان تخلف، شخصی را در لیست قرار ندادیم.

مازندمجلس: انتخابات شورای شهر به پایان رسیده است اما همچنان ماجرای فهرست اصلاح طلبان در شورای شهر تهران ادامه دارد. در همین ارتباط آفتاب یزد با انتشار مطلبی نوشت:
«یک منبع آگاه توضیحاتی را در مورد ماجرای درخواست 2میلیارد تومان از برخی کاندیداهای شورای شهر تهران جهت حضور در لیست امید ارائه داد. بنا به گفته وی چنین درخواستی از کاندیداهای اصلاح طلب مطرح شده اما نه از سوی اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گویا چنین درخواستی از جانب دبیرکل یکی از احزاب سرشناش اصلاح طلب مطرح شده است. بدین صورت که وی با برگزاری جلسات خصوصی با کاندیداهای مطرح و خواستار حضور در لیست امید به آنان پیشنهاد می داده که 2 میلیارد تومان بپردازند تا بتوانند در لیست حضور داشته باشند.البته مشخص نبوده اقای غ_ک با چه سازوکاری چنین وعده ای به کاندیداها می داده است«.
 
در همین رابطه حسن مرعشی سخنگو و عضو حزب کارگزاران در گفتگویی این خبر را تکذیب و دروغ خواند.
 
حسین مرعشی همچنین در رابطه با شفافیت بستن لیست شورای شهر گفت: تمام ساز وکارهای درنظر گرفته شده از عید تا زمان ارائه لیست توضیح داده شد. شاید کسی فسادی داشته و از نظر ما شرایط حضور در لیست را نداشته است چرا حتما باید آبروی افراد را برد و گفت، به دلیل فلان تخلف، شخصی را در لیست قرار ندادیم. آنچه مشخص است؛ " ترجیحاتی است که ما داشته ایم و اعتمادی است که مردم محبت کردند و به ما داشتند".
شورای اصلاح مرعشی کاندیداهای ارائه درخواستی رابطه تهران ماجرای طلبان تومان