برگزیده ها

مازندمجلس: کواکبیان از لاریجانی خواست چون «بچه مثبتی» در زمان رأی‌گیری هیئت رئیسه بوده، یک اتاق سه در چهار برای اعضای اتحادیه بین‌المجالس آسیایی اختصاص دهد. رئیس مجلس هم با خنده و شوخی پاسخ او را داد.

مازندمجلس: مصطفي كواكبيان نماينده مردم تهران، پس از قرائت گزارش انتخاباتي وزير كشور و سخنگوي كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري، در تذكري گفت: حق هيئت رئيسه هست كه هر كسي را دعوت کند تا گزارش دهند اما اين حق را هم براي نماينده ها قائل بشويد كه سئوالاتشان را بپرسند. در مواردي برخي مدعي بودند كه تعرفه ها دير رفته و صف ها هم طولاني بوده است. ما در اين باره سوال داشتيم.
 
او ادامه داد: اين خواهش بنده در مورد گزارش آقاي قاضي زاده- سخنگوي كميسيون نظارت بر تبليغات انتخابات رياست جمهوري- هم هست،‌ صدا  و سيما در دو روز آخر از مرز بي طرفي خارج شده بود و حق بود كه به صدا و سيما تذكر ميدادند.  اينكه مدام به فضاي مجازي «گير» بدهيم، بحث ديگري است كه اصلا در اختيار ما نيست. اگر ما راديو و تلويزيون خصوصي داشتيم شايد اصلا لازم نبود اينگونه در مورد صدا و سيما بحث كنيم.‌ در گزارشي كه ايشان دادند اين نكته را رعايت نكردند.
 
اين عضو بین المجالس آسیایی در بخش ديگري از تذكرش از بي توجهي مجلس نسبت به حضور گروهي از نمايندگان در اتحاديه بين‌المجالس،‌ گلايه كرد و گفت: 8 ماه است كه به اتحاديه بين المجالس رفته ايم و همين هم باعث شده كه جزء منظم ترين نمايندگان نباشم و گرنه همه مي دانند كه يك ثانيه هم تاخير براي حضور در مجلس ندارم. اجازه بدهيد كه يك گزارش از اين اتحاديه قرائت كنيم. درخواست يك اتاق  سه در چهار هم داده بوديم كه آن هم انجام نشد.
 
کواکبيان سپس با خنده گفت: چون بچه بسيار مثبتي موقع راي گيري در انتخابات هيئت رئيسه بودم، خواهش مي‎كنم كه به اين موضوع توجه داشته باشيد.
 
لاريجاني كه در برابر سخنان پاياني كواكبيان،‌ خنده اش گرفته بود،‌ پاسخ داد: انشاءالله موفق باشيد و در آينده منظم تر هم باشيد. آن گزارش شما را آقاي قاضي زاده پيگيري كنند كه در دستور بگذاريم.
گزارش انتخابات اتحاديه باشيد خواهش داشتيم المجالس نمايندگان رئيسه ديگري رياست قرائت نماينده كواكبيان سخنگوي كميسيون تبليغات نظارت جمهوري