برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از توقیف یک دستگاه خودرو تریلی در عوارضی " تهران – ساوه " و کشف ۳۴۲ کارتن مودم قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

مازندمجلس: کشف محموله میلیاردی مودم های قاچاقبه گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار محسن خانچرلی گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران یگان امداد  حین گشت زنی در عوارضی"تهران-ساوه "به یک دستگاه خودرو تریلی مشکوک شده و برای بررسی، خودرو را متوقف کردند.  این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۴۲ کارتن مودم قاچاق کشف کردند، افزود: با توجه به فقدان مدارک گمرکی در این خصوص، متهم بلافاصله دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال داده شد. 
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد. 
سردار خانچرلی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی طبق قانون با جدیت با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک موضوع را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 
قاچاق انتظامی اینکه افزود بررسی مشکوک خانچرلی ماموران خودرو