برگزیده ها

مازندمجلس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم درگیری و افراط‌گرایی را نمی‌خواهند و با انتخاب روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رأی دادند.

مازندمجلس: غلامرضا حیدری در نطق میان دستور خود با بیان اینکه مردم درگیری، جنگ و نزاع و افراط‌گرایی را نمی‌خواهند، گفت: واقعیت این است که انتخابات 96 رقابت میان دو اندیشه و رویکرد بود و مردم با انتخاب روحانی به رویکرد تعامل مثبت در داخل و خارج رأی دادند. رویکردی که منافع ملی ایران را چه در چانه‌زنی با روسیه و چه در چانه‌زنی با غرب و آمریکا همواره دنبال می کند.
 
او در ادامه بیان کرد: ای کاش قوه قضاییه مجازات تعیین شده برای حمله کنندگان به سفارت عربستان را هرچه زودتر اعلام کند تا مردم مطلع گردند که سران حمله کنندگان به کجا و چه کسانی وابسته بودند.
 
حیدری همچنین گفت: از وزرای ارشاد و اطلاعات به ‌جد تقاضا دارم در خصوص جلوگیری از برخوردهای امنیتی با روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش و پیگیری ویژه کنند زیرا این قشر عموماً جوان و از مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند.
 
این نماینده مجلس اظهار کرد: صداوسیما متأسفانه در ایام انتخابات در تخریب دولت مستقر از مرز بی‌طرفی بسیار خارج شد و به قول معروف صداوسیمای میلی شد.
 
این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پایان اظهار کرد: بار دیگر از رییس جمهور موکداً می‌خواهیم که از مقام معظم رهبری رفع حصر و همچنین ممنوع‌التصویری آقای خاتمی را تقاضا کند.
نماینده کنندگان همچنین تقاضا اظهار چانه‌زنی رویکرد امنیتی خبرنگاران پیگیری انتخابات