برگزیده ها
مازندمجلس: وزارت امور خارجه عربستان در حالی از ارائه خدمات ویژه به حجاج قطری خبر می دهد که حجاج قطری در فرودگاه جده سرگردان هستند و نمی توانند به کشورشان برگردند.

العالم – پس از بحران به وجود آمده در روابط عربستان و قطر، وزارت امور خارجه عربستان در صفحۀ توییتر خود ادعا کرد: عربستان سعودی پایبند به ارائه همه امکانات و خدمات به حجاج قطری است.

این در حالیست که آل سعود از ورود اتباع قطری به عربستان جلوگیری می کند و به اتباع قطری مقیم این کشور 14 روز مهلت داده است که به کشورشان برگردند و هنوز معلوم نیست که منظور سعودی ها از ارائه خدمات و امکانات ویژه به حجاج قطری چیست؟!

روسیا الیوم روز سه شنبه گزارش داد، بسیاری از کاربران توییتر ادعای وزارت امور خارجه عربستان را مبهم دانستند و اعلام کردند که چگونه سعودی ها به حجاج قطری خدمت رسانی می کنند در حالی که گروهی از حجاج قطری در فرودگاه جده سرگردان هستند زیرا آل سعود از بازگشت آنها به دوحه پایتخت قطر جلوگیری می کند!

تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که تعدادی از حجاج قطری در فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز سرگردان هستند و در کنار  آنها سفیر قطر دیده می شود.

کاربران شبکه های اجتماعی اعلام می کنند که سفارت قطر در ریاض به حجاج قطری وعده داده است که دولت مبتوعش برای انتقال آنها به کشورشان هواپیماهای ویژه به عربستان خواهد فرستاد.
 
عربستان فرودگاه سرگردان سعودی خدمات کشورشان ارائه وزارت خارجه کاربران اعلام اجتماعی جلوگیری امکانات برگردند توییتر ادعای اتباع