برگزیده ها

مازندمجلس: معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده یکی از برنامه‌های دولت دوازدهم را تکریم بانوان در جامعه دانست.

مازندمجلس: شهیندخت مولاوردی در حاشیه نشست چهارمین همایش نکوداشت حضرت خدیجه (س) درباره برنامه های آتی دولت دوزادهم در خصوص جایگاه اجتماعی زن گفت: بحث تکریم جایگاه بانوان در جامعه جزو مجموعه برنامه های دولت دوازدهم ارائه شده که در کتاب برنامه های ریاست جمهوری با هدف حفظ کرامت زن در جنبه های مختلف و همچنین تأثیرگذاری آنان چه در چارچوب خانواده به عنوان مادر و همسر چه در چارچوب جامعه به عنوان شخصیتی که حضور پررنگ دارد تبیین شده است. وی همچنین افزود: این امر برگرفته از مفاد برنامه ششم توسعه است که در پنج سال آینده در دستور کار کشور خواهد بود و همچنین در منشور حقوق شهروندی رئیس جمهور سعی کردیم تأثیرات مثبت این امر را به عنوان برنامه های پیشنهادی خود ارائه دهیم.
چهارمین همایش ویژه بانوی فضیلت، حامی رسالت که اختصاص به شناسایی و بزرگداشت مقام شامخ حضرت خدیجه (س) دارد و همزمان با دهم ماه مبارک رمضان، سالروز روز وفات ایشان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد.
بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ٨ تا ٢٦ خردادماه سال جاری (همزمان با دوم تا بیست و یکم ماه مبارک رمضان) از ساعت ١٧ تا ٢٤ در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.
 
برنامه همچنین عنوان چارچوب همزمان مبارک نمایشگاه پنجمین رمضان جامعه چهارمین دوازدهم بانوان همایش خدیجه تکریم جایگاه ارائه