برگزیده ها
دولت با قدرت دادن به معاونت زنان شرمندگی ۴۰ ساله را جبران کند

مازندمجلس: نماینده مردم تهران تاکید کرد: ما از دولت می‌خواهیم با قدرت دادن به معاونت زنان این شرمندگی ۴۰ ساله را جبران کنیم.

مازندمجلس: نماینده مردم تهران تاکید کرد: ما از دولت می‌خواهیم با قدرت دادن به معاونت زنان این شرمندگی ۴۰ ساله را جبران کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سهیلا جلودارزاده در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال عنوان کرد: آن چیزی که مهم است و همه کسانی که به اصلاحات فکر می‌کنند برایشان اهمیت دارد این است که وضع موجود حفظ شود و براساس وضع موجود برنامه‌ریزی کنیم. در زمان احمدی‌نژاد ما به انحلال سازمان مدیریت اعتراض داشتیم امروز این خلا را داریم علیرغم تلاش‌های انجام شده آن چیزی که درخور کشور است وجود ندارد و باید بوجود آید.

او افزود: ما با کمبود نیروی انسانی کارآمد روبرو هستیم اکثر وزارتخانه‌ها با این مشکل مواجه هستند در دولت گذشته نیروها با رانت و رشوه استخدام شدند و نمی‌توانند کاری کنند ما باید مدیر تربیت کنیم از اول انقلاب به تربیت نیرو پرداختیم باید نیروی کارآمد برای دولت تربیت شود و به وسیله مغزهایی که مهاجرت کردند این کمبود را جبران کرد. امروز ما رگولاتوری نداریم می‌بینیم قوانینی که تصویب شده اجرا نمی‌شود کسب مجوز در مالزی ۱۲ روز وقت می‌گذراند اگر ما به مساله اشتغال و تولید نپردازیم چگونه جلوی قاچاق و زنان خیابانی را بگیریم همه می‌دانیم بیکاری فساد می‌آورد و باید ریشه‌ها را حل کرد.

جلودارزاده تاکید کرد: امروز اگر به مسائل کشور نگاه کنیم مخصوصا در مساله زنان مطالبه ما این است که حقیقت زن دیده شود و زنان در عرصه حاصر شوند آقای هاشمی می‌گفتند مشکل ندارد زنان هر کاری می‌توانند انجام دهند. ما از دولت می‌خواهیم با قدرت دادن به معاونت زنان این شرمندگی ۴۰ ساله را جبران کنیم. ما هر دوره باید ثابت کنیم زن هم انسان است در این دولت حداقل توقع ما است که نهاد مربوط به رفع نابسامانی زنان تقویت شود.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: وقتی کارگر ما بعد از ۴۰سال حقوق قانونی که می‌گیرد ۴۰%حق او است اول ظلم است و پشت این ظلم کفری هم است. در قانون گذاری باید به حق کارگر توجه شود وقتی به کارخانه‌داران مو‌فق نگاه می‌کنید متوجه می‌شویم به کارگران خود توجه می‌کنند. اگر با هم باشیم شاید بتوانیم اشتباهات ۱۵ سال گذشته را ترمیم کنیم.

جبران جلودارزاده امروز تربیت شرمندگی تاکید معاونت اصلاحات کارگر نیروی کارآمد گذشته همایش کمبود مساله مطالبات نماینده اعتدال تهران می‌خواهیم موجود ندارد