برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - ایلنا نوشت: نایب رییس نخست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به بیان نکاتی درباره حصر پرداخت و تاکید کرد که ادامه حصر به صلاح نظام نیست.

مازندمجلس:غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نامه‌ایسرگشاده نسبت به اظهارات اخیر حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاهپاسداران انقلاب اسلامی که با خطاب قرار دادن این نماینده مجلس گفته بود «نماینده‌ایکه می‌گوید تا کی باید فتنه‌ فتنه بگوییم، اگر دستش می‌رسید آیات قرآن را حذف می‌کردو می‌گفت تا کی باید ابولهب را لعن کنیم!» واکنش نشان داد.

در  بخشی از متن این نامه آمده است: جناب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌آقاعلی سعیدی، نماینده معظم ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، به من که هفتاد درصدسلامتی‌ام را در جنگ داوطلبانه و عاشقانه تقدیم سلامتی نظام و حفظ انقلاب نمودم وحالیه حاضرم تا سرحد شهادت (اگر خدا قبول کند) برای انقلاب و آرمان‌هایش جانناقابلم را اهدا نمایم، حق بدهید که آنچه درست تشخیص می‌دهم، بیان کنم.

حصر در ابتدا توجیه داشت (آن هم از حیث ایجادامنیت) ولی ادامه هفت‌ ساله، آن هم با نقض قانون هیچ‎گونه توجیهی ندارد. ای‌کاش همانطور که به راحتی از گناهیکی از سران فتنه گذشتید، مابقی را هم به نوعی مورد عفو قرار می‌دادید! حال بهنقطه‌ای رسیده‌ایم که در هر محفلی که جوانان هستند، حضور پیدا می‌کنیم به عنوان یکمطالبه عمومی مطرح می‌شود و ما هم هیچ پاسخ منطقی و مستدلی نداریم. از طرفی ازمنابع موثق مطلع هستم حصرشدگان که سوابق ارزشمندی در نظام و انقلاب دارند و تحت‌هیچعنوان این خدمات و سوابق قابل چشم‌پوشی نیست، کاملاً بلاتکیف هستند! و بدون هرگونهحکم قانونی و با نقض صریح قوانین موضوعه ازجمله قانون مجازات اسلامی و قانون اساسیدر حصرخانگی به‌سر می‌برند.

بنده ادامه این روند را به صلاح نظام وانقلاب نمی‌دانم و بزرگان نظام برای خروج از این وضعیت می‌بایست در اسرع وقت چاره‌اندیشینمایند. یا همه محاکمه شوند از جمله کسی که مردم را خس و خاشاک نامید(!) و حالیهاستخوان در گلوی نظام به جهت آن همه مماشات و تخیف از مجازات شد و یا این مدتی کهبدون حکم قانونی این سه نفر در حصر بودند جزء مجاراتشان محسوب و آزاد شوند و کشوربه آرامش برسد.

و شما خوب می‌دانید که همه از اتفاقات تلخسال ۸۸ درس گرفته‌اند و دیگر نه احدی به مردم توهینمی‌کند (آن هم عامدانه و جهت شورش و آنها را خس و خاشاک می‌خواند) و نه کسی مردمرا به لشگرکشی خیابانی فرامی‌خواند و متوسل به برهم زدن نظم عمومی می‌شود تااعتراض خود را به کرسی بنشاند تا دشمنان انقلاب از آن شورش‌های خیابانی دندان طمعتیز نمایند! و چه خوب بود در سالگرد رحلت بینانگذار کبیر انقلاب اشاره‌ای به توصیه‌هاو وصایای حضرت امام (ره) در ابعاد مختلف ازجمله عدم دخالت نظامیان در عرصه سیاستمی‌نمودید!

امیدوارم جنابعالی که مفتخر به‌عنواننمایندگی رهبر معظم انقلاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستید، در جهت ایجادوفاق و همدلی جهت ساختن ایرانی آباد تلاش نمایند و مانع افزایش تنش‌های داخلی شوید.

29219

 

 

انقلاب نماینده قانون اسلامی ادامه ازجمله قانونی مجازات خاشاک نمایند خیابانی سوابق عمومی ولی‌فقیه حجت‌الاسلام هیچ‎گونه جعفرزاده توجیهی پاسداران ندارد