برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - تسنیم نوشت: نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس، جزئیات جلسه امشب اعضای دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

مازندمجلس:محمدعلی پورمختار با اشاره به برگزاری نشستمشترک مجلس و دولت به میزبانی قوه مجریه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی، گفت:علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این جلسه بر مسائل اقتصادی تاکیدکرد و اظهار داشت که باید سه قوه برای حل مسائل اقتصادی با یکدیگر همکاری داشتهباشند.

وی با بیان اینکه  لاریجانی در این نشستاعلام کرد که دولت یازدهم باید توجه بیشتری به بحث‌های اقتصادی داشته باشد، ادامهداد: رئیس مجلس عنوان کرد که تقویت اقتصاد ملی باید تابلویی باشد که دولت آن رابالای سر خود داشته باشد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلسافزود: لاریجانی تصریح کرد که هیچ‌ یک از گروه‌ها اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلبنباید از دولت سهم‌خواهی داشته باشند، بلکه باید نیروهای کارآمد و اثرگذار به کارگرفته شوند و اصل و اساس کار بر این مبنا گذاشته شود تا دولت موفق شود و بتواند درحل مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی موفق باشد و  توقع این است که دولت کارآمدیتشکیل شود.

پورمختار تصریح کرد: در این نشست رئیس‌جمهورنیز گزارشی از عملکرد دولت در بحث اقتصادی به نمایندگان ارائه کرد.

29219

 

 

اقتصادی لاریجانی مشکلات تصریح مسائل پورمختار اسلامی