برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اینطور نباشد که برای خفه کردن اعتراضات از خاتمی مایه بگذاریم و از ایشان همه جا هزینه نکنیم و نگوییم آنهایی که در لیست نبودند مشکل داشتند و فساد داشتند.

مازندمجلس:احمد حکیمی‌پور در همایش مطالبات اصلاحات ازدولت اعتدال گفت: می‌خواهم در این مدت مطالبات خودمان از خودمان را بگویم اصلاحاتجریان ریشه‌داری است ما یک جریانی هستیم که فراز و فرودهای زیادی را پشت سرگذاشتیم و تجاربی با هزینه زیاد بدست آوردیم. او افزود: یک فرد اصلاح‌طلب ویژگی‌هایی دارداز جمله صداقت و شفافیت. اما فرصت‌طلبی، انحصارطلبی، برتری‌طلبی و روحیاتی که منجربه از بین بردن موفقیت ملی می‌شود اینها را تهدید می‌کند. دولت روحانی مدیون جریاناصلاحات است و آن را می‌داند و رویکرد پاسخگویی دارد و باید این را ادامه دهد.

آقای روحانی وعده‌هایتان را فراموش نکنید

همچنین حجت الاسلام احمد مازنی در این همایش گفت:اعتدال گفتمان نیست بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم بخاطر افراط‌گرایی صورتگرفته و بعنوان خط مشی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شده است. یعنی هم اصلاح‌طلبان وهم بخشی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه ما بیش ازاینکه خاتمی را سیاسی بدانیم او را اهل فرهنگ می‌دانیم ولی او را ممنوع‌التصویر می‌کنند،عنوان کرد: در این شرایط، برخی افراد در تمامی شبکه‌ها که متعلق به ۸۰ میلیون نفر است حضور دارند. البته حل همه مسائل دستآقای روحانی نیست. این نماینده مجلسیادآور شد: حصر یکسری شخصیت‌های موثر درست نیست. آقای روحانی در شهرها شعار رفعحصر را شنید و گفت خواست شما را اجرا می‌کنیم. آقای روحانی وعده‌هایتان را فراموشنکنید.

اگر با هم باشیم شاید بتوانیم اشتباهات ۱۵ سال گذشته را ترمیم کنیم

سهیلا جلودارزاده یکی دیگر از سخنرانان اینهمایش بود که گفت: آن چیزی که مهم است و همه کسانی که به اصلاحات فکر می‌کنندبرایشان اهمیت دارد این است که وضع موجود حفظ شود و براساس وضع موجود برنامه‌ریزیکنیم. در زمان احمدی‌نژاد ما به انحلال سازمان مدیریت اعتراض داشتیم امروز این خلارا داریم علیرغم تلاش‌های انجام شده آن چیزی که درخور کشور است وجود ندارد و بایدبوجود آید.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: وقتی کارگر مابعد از ۴۰سال حقوق قانونی که می‌گیرد ۴۰%حق او است اول ظلم است و پشت این ظلم کفری هم است. درقانون گذاری باید به حق کارگر توجه شود وقتی به کارخانه‌داران مو‌فق نگاه می‌کنیدمتوجه می‌شویم به کارگران خود توجه می‌کنند. اگر با هم باشیم شاید بتوانیماشتباهات ۱۵ سال گذشته را ترمیم کنیم.

 مردم تشخیص دادند که آقای روحانی اصلحخیرالموجودین است

دبیرکل حزب مردم سالاری و نماینده مردم تهراندر مجلس شورای اسلامی هم در این همایش با اشاره به انتخابات دوره دوازدهم ریاستجمهوری گفت: مردم به حق تشخیص دادند که این کاندیداها خیرالموجودین هستند و اصلحآنها آقای حسن روحانی است.

مصطفی کواکبیان با بیان این که کابینه ای درخط مطالبات مردم می خواهیم ، گفت: کسانی که در این انتخابات دولت را همراهی نکردندباید به آنها بگوییم خداحافظ شما. اینها در مسیر مطالبات مردم نیستند. من هممعتقدم دو ، سه تا از زنان باید وزیر شوند اما بالای 60 سال فردی در کابینهنیاورید چرا که این ها خسته اند.

 دولتباید شعارها را در عرصه عمل اجرایی کند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی همدر همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال گفت: مردم در انتخابات گفتند که چه میخواهند و چه نمی خواهند و دولت باید آن شعارها را در عرصه عمل اجرایی کند.

تابش با بیان این که تلقی حاکمیت دو گانه برکشور به نفع کشور نیست و با این تلقی هیچ چیز قابل اجرا نخواهد بود ادامه داد:ساختارهای قوه مجریه و مقننه و قضائیه فرسوده است؛ قانون گذاری ما همچون مشروطهاست و باید اصلاح ساختار صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه اهتمام به قانون و قانونگذاری یکی از الزامات در کشور ما است، گفت: اگر به علت ها در مسائل مختلف توجهنداشته باشیم راه به جایی نخواهیم برد.

29219

 

 

روحانی نماینده مطالبات همایش انتخابات باشیم اعتدال اصلاحات دادند تشخیص کارگر گذاری شعارها قانون اجرایی موجود اسلامی شورای مسائل اینها خودمان خیرالموجودین فراموش ادامه وعده‌هایتان ترمیم گذشته اصلاح‌طلبان اینکه کسانی