برگزیده ها
کانون روزنامه‌نگاران تا اواخر هفته ثبت می‌شود/مثلث جامعه، تشکل‌ها و دولت رمز موفقیت دولت روحانی

مازندمجلس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دولت یازدهم ۵۵درصد شاهد افزایش تشکل‌ها بودیم، گفت: تا اواخر هفته کانون روزنامه‌نگاران به ثبت می‌رسد.

مازندمجلس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دولت یازدهم ۵۵درصد شاهد افزایش تشکل‌ها بودیم، گفت: تا اواخر هفته کانون روزنامه‌نگاران به ثبت می‌رسد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی،  در نشست تشکل ها و سازمان های مردم نهاد وزارت کار که عصر امروز برگزار شد، با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نشان از جاری بودن عقلانیت در کشور داشت، گفت: انتخابات اخیر نشان داد که مردم در سایه تدبیر و عقلانیت به دنبال بهبود زندگی خود هستند.

او با تاکید بر اینکه به انتخاب تمامی آنان که چه در انتخابات شرکت کردند و یا نکردند احترام می‌گذاریم، اظهار کرد: آنچه که مسلم است عقلانیت، سخت کوشی و اجماع و مدارا نتیجه حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بداخلاقی‌هایی که در انتخابات انجام شد اشاره و مطرح کرد: متهم کردن، ورود به حریم خصوصی بداخلاقی‌هایی بود که در دوران انتخابات شاهد بودیم و امیدوارم با پایان یافتن آن دوره رفتارهای ناشایست هم به اتمام رسیده و به چهار سال دیگر تسری پیدا نکند.

ربیعی گفت: امروز که گردهم آمده ایم سعی کردیم درقالب قانون مداری حرکت کرده باشیم. خوشحالم که بگویم روزنامه‌نگاران ما نیز صاحب کانون شدند و اواخر هفته این موضوع ثبت می‌شود و مشکلات آنان برطرف می‌شود. در این دوره ۵۵درصد افزایش تشکل‌ها را داشتیم و می‌دانم نقص‌هایی نیز وجود داشت اما ما سعی کردیم که کارها را به سلامت پیش ببریم. واقعا سعی کردیم غیر سیاسی عمل شود و کارها براساس روش‌های سیاسی مالوف نچرخد و گردش گفتمان صورت بگیرد .

او اظهار کرد : معتقدم که  مثلت جامعه ، ما و تشکل ها می‌تواند به موفقیت دولت روحانی کمک کند . ما باید این مثلث را تقویت کنیم . ماه مبارک رمضان را  به عنوان ماه مبارزه با فقر پیشنهاد داده‌ایم و همه بنای ما براین است که از رنج ودرد وآلام مردم کم کنیم و این اتفاق وقتی رخ می‌دهد که بتوانیم دولتی داشته باشیم که خود را از جنسی بدانیم که نهادهای مدنی درآن تقویت و بزرگ شود و شکل بگیرد . شما نیز در این خانواده اوامر خود را بیان کردید. تشکل‌ها راه بی‌بدیل نجات کشور است و باید پایمردی و ایستادگی کنند و در سیاست‌گذاری تاثیر داشته باشند.

وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی ادامه داد: ازتشکل‌ها خواهش می‌کنم همه باهم برای کاستن از درد و رنج مردم تلاش کنند . تشکل نهادی است که خود باید مظهر خیر و برکت باشد. همه سعی کنیم به نوعی رفتار کنیم که مانند پدیده‌ای که دردولت‌ها رخ داد جای خادم و مخدوم عوض نشود. دولت خادم و مخدوم جایش عوض نشود. باید هم افزایی داشته باشیم به صورتی که درهر ماه مبارک رمضان وقتی به پشت سر خود نگاهی می‌اندازیم بگوییم خدایا شکرت که در یک سال گذشته توانستیم مقداری از درد و رنج مردم کم کنیم .

ربیعی در انتهای این نشست گفت: از خداوند می‌خواهم به حق همین امشب به ما کمک کند که از درد ورنج مردم کم کنیم . زندگی سالم برای بچه های آینده ایران بیاوریم . کمک کند آن چنان که دوست دارد زندگی و حرکت کنیم.

انتخابات تشکل‌ها ربیعی اینکه زندگی باشیم کردیم عقلانیت اجتماعی اواخر روزنامه‌نگاران کانون مخدوم رمضان کارها مبارک بگیرد سیاسی تقویت امروز روحانی موفقیت جامعه تعاون ۵۵درصد اظهار بودیم افزایش بداخلاقی‌هایی