برگزیده ها
رئیس جمهوری تعامل قوا را بعنوان بستری در ایجاد سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم دانست

مازندمجلس: معاون امور مجلس رییس جمهوری با اشاره به ضیافت افطاری امروز دولت با نمایندگان مجلس گفت: رییس جمهوری در این جلسه تعامل میان قوا را در جهت بوجود آمدن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم دانستند

مازندمجلس: حسینعلی امیری افزود: برای دستیابی به رشد اقتصادی که مجلس در برنامه ششم توسعه هدف گذاری کرده است نیازمند سرمایه گذاری داخلی و خارجی با همکاری و همراهی همه قوا هستیم.
وی ادامه داد : رییس جمهوری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در ایجاد امنیت داخلی و جلوگیری از طمع دشمتان مؤثر دانست و بر ان تاکید کرد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری اظهار داشت رییس جمهوری همکاری همدلی حاکمیت با مردم و قوای سه گانه با مردم و یکدیگر را در حل مشکلات ضروری دانست و همه را در جهت توسعه کشور به کمک طلبید.
امیری همچنین گفت :علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اولویت کشور را بحث اقتصادی برشمرد و بر اهمیت توجه و دستیابی به توسعه و رشد اقتصادی تاکید کرد.
وی افزود لاریجانی همچنین بر لزوم افرادی خلاق فعال و طراح در دستگاه اجرایی و دولت را در حل مشکلات مؤثر دانست.
معاون رییس جمهوری در امور مجلس أضافه کرد این جلسه با حضور اعضای دولت و نمایندگان مجلس در محیطی صمیمی و دوستی به میزبانی دولت برگزار شد.

رئیس جمهوری تعامل قوا را بعنوان بستری در ایجاد سرمایه گذاری داخلی و خارجی مهم دانست امیری معاون رئیس جمهور