برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - ایرنا نوشت: روابط عمومی وزارت اطلاعات خبر منتشر شده مبنی بر عدم استفاده از وسایل نقلیه عمومی و مترو به نقل از این وزارتخانه را نادرست خواند و تاکید کرد: تمام اطلاعیه ها از سایت رسمی واجا منتشر خواهد شد.

مازندمجلس:در برخی رسانه ها و شبکه های مجازی به نقل از وزارتاطلاعات آمده است که شهروندان از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده نکنند.

روابط عمومی این وزارتخانه تصریح کرد: تاکنون چنیناطلاعیه ای از سوی این وزارتخانه صادر نشده است و مردم به شایعات توجه نکنند.

این خبرها پس از آن انتشار یافت که روز چهارشنبهدو تیم تروریستی در حرم امام راحل و مجلس شورای اسلامی قصد عملیات انتحاری داشتند کهتیم تروریستی در حرم امام مورد ضربت قرار گرفت و عامل انتحاری خود را منفجر کرد.

تیم دیگر که به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامیراه یافته در محاصره کامل قرار گرفته است.

تخلیه ساختمان مجلس

همچنین ایسنا نوشت:

نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کارمندان مجلس و خبرنگاراندقایقی پیش از ساختمان بهارستان خارج شدند.

با پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگانمجلس شورای اسلامی تحت تدابیر امنیتی از ساختمان مجلس خارج شدند. همچنین نیروهای امنیتیاقدام به تخلیه ساختمان مجلس و خارج کردن کارمندان و خبرنگاران کردند.

یکی از نمایندگان مجلس به خبرنگار ایسنا گفت کهیکی از افراد مسلح خود را در طبقه چهارم ساختمان مجلس در بخش دفاتر نمایندگان منفجرکرده است. به گفته وی کارمندان دفاتر نمایندگان تحتمراقبت امنیتی قرار دارند.

برخی نمایندگان در طبقات ششم و هفتم گیر افتادند

همچنین ایلنا نوشت:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: متاسفانهبرخی از نمایندگان مجلس همچنان در دفاتر در طبقات ششم و هفتم حضور دارند.

هاجر چنارانی درباره آخرین وضعیت مجلس شورای اسلامیطی حمله مهاجمان ناشناس گفت: طبق تماسی که با مسئولان دفاتر داشتیم مجلس تا طبقه سومبه صورت کامل تخلیه شده است. مسئولان دفاتر به تالار آفتاب و نمایندگان در گروه‌های پنج نفره به ساختمانمشروطه منتقل شدند. نمایندگان با حفاظت خاصی از مجلس در حال خارج شدن هستند.

او ادامه داد: قطعا وزارت اطلاعات به صورت قوی بااین افراد برخورد خواهد کرد و فکر می‌کنم این افراد در طبقات ششم و هفتم دستگیر شوند.

چنارانی در پاسخ به این سوال که باز هم صدای تیراندازیاز ساختمان مجلس شنیده می‌شود، گفت: من از مجلس خارج شدم و اطلاع دقیقی ندارم اما بازهم تاکید می‌کنم تدابیر امنیتی خوبی برای نمایندگان لحاظ شده است.

نماینده مردم نیشابور افزود: گفته می‌شود داعش مسئولیتاین حملات را به عهده گرفته اما ما هنوز آنها را گروه‌های ناشناس می دانیم. نگرانی ما برای افرادی استکه در طبقات ششم و هفتم قرار دارند زیرا مهاجمان دارای جلیقه انتحاری هستند.

چنارانی در پاسخ به این سوال که آیا نمایندگان نیزدر بین افراد حاضر در طبقه ششم و هفتم قرار دارند، گفت: بلی، متاسفانه هستند و هنوزاطلاعات کاملی در این خصوص وجود ندارد.

2727

 

 

نمایندگان ساختمان شورای طبقات دفاتر تخلیه دارند افراد اسلامی کارمندان امنیتی همچنین چنارانی انتحاری گروه‌های ناشناس مسئولان می‌کنم مهاجمان گرفته نکنند عمومی اطلاعات وزارتخانه تروریستی ایسنا وزارت تدابیر