برگزیده ها
آخرین وضعیت  مصدومان حوادث ترویستی تهران

مازندمجلس: در پی حادثه تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی ۵ نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

مازندمجلس: در پی حادثه تروریستی امروز در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی ۵ نفر از مجروحان حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از یکی از کارکنان اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) همگی این ۵ مصدوم در حال حاضر در اتاق عمل بیمارستان به سر می‌برند.

بنابراین گزارش، قرار است تا یک ساعت دیگر تیم جراحی بیمارستان گلوله‌های ناشی از حادثه را از بدن این بیماران خارج کنند.

هر پنج مصدوم حادثه تیراندازی مجلس مرد هستند و میانگین سنی آنها بین ۲۵ تا ۵۰ سال گزارش شده است.

گفته می‌شود، حال این ۵ مصدوم مساعد است و تاکنون مشکل نگران‌کننده‌ای در این خصوص وجود ندارد.

به گفته یکی از کارکنان بیمارستان امام حسین (ع) اغلب مصدومان حادثه تیراندازی مجلس از ناحیه مچ پا، کتف و دست مجروح شدند که خوشبختانه آسیب جدی به هیچ کدامشان وارد نشده است.

تیم حراستی بیمارستان نیز به خاطر امنیت بیشتر بیمارستان تمامی درب‌های بیمارستان را بسته و تنها از یک درب ورود و خروج امکان پذیر است و این بیمارستان تحت کنترل حفاظتی است.

یکی از همراهان این مجروحان به خبرنگار ایلنا گفت: صبح امروز برادرم مانند هر روز از خانه به محل کار خود که در خیابان بهارستان است، رفته بود که متاسفانه این اتفاق در نزدیکی مترو بهارستان برایش افتاد. بیشتر از این اطلاعاتی در این زمینه ندارم و مصدوم را ملاقات نکردم و منتظرم تا از اتاق عمل بیرون آید.

بیمارستان حادثه مصدوم گزارش تیراندازی بیشتر بهارستان کارکنان خبرنگار امروز مجروحان مصدومان ایلنا