برگزیده ها

مازندمجلس: معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در یادداشتی توئیتری نوشت: جهان باید نشان دهد تروریسم محکوم است و تهران و پاریس و لندن یا شرق و غرب نمی‌شناسد و برای مبارزه با آن باید استوارتر، منسجم‌تر و یک‌پارچه‌تر حرکت کنیم.

مازندمجلس: به گزارش نامه  نیوز، حمید ابوطالبی در مطلبی در  واکنش به حوادث تروریستی روز چهاشنبه تهران در صفحه توییتر خود نوشت: نوشته بودم دوران ائتلاف سازی و برادر بزرگتری به پایان رسیده و سلطه‌گری سیاسی، قبیله بازی امنیتی، اشغال و تجاوز نتیجه‌ای جز بی‌ثباتی در بر ندارد، امروز می‌نویسم زمان تحریم نیز به پایان رسیده و قطع رابطه دیپلماتیک، بستن مرزها، محاصره کشورها، اخراج از همان ائتلاف و ... راه خروج از بحران نیست.

ابوطالبی یادآورشد: سوال این است چگونه کشور کوچک توانسته سرنگونی حکومت قانونی بحرین!، حمایت از داعش و القاعده و افراط‌گری در صحرای سینا!، و شکاف در ائتلاف! را رقم بزند؟ شکاف و فروپاشی ائتلاف، نخستین نتیجه رقص شمشیر در ریاض است؛ نمی‌توان یک جا با شمشیر رقصید و جای دیگر به معاشقه پرداخت! جای برادر بزرگ‌تر عوض شده است!؟

وی  عنوان کرد: عربستان، مصر، امارات، بحرین که در برابر کشوری کوچک به این میزان شکننده‌اند! راهی جز دموکراسی در داخل و گفت‌گو در منطقه ندارند؛ عصر قبیله پایان یافته است.

ابوطالبی تصریح کرد: اقدام تروریستی تهران اگر در اروپا یا هر جای دیگری رخ می‌داد تلفات بسیاری در برداشت؛ درود بر اقتدار و صلابت نیروهای سپاهی، بسیجی،انتظامی و امنیتی ایران.

صبح روز چهارشنبه تعدادی تروریست با حمله به مجلس ایران و حرم امام خمینی (ره) اقدام به ایجاد ناامنی در پایتخت کردند که با ورود نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان این اقدامات در حال مهار شدن است.
امنیتی ائتلاف ابوطالبی نیروهای پایان رسیده قبیله اقدام شمشیر بحرین برادر تروریستی سپاهی صلابت بسیجی انتظامی اقتدار تهران