برگزیده ها

مازندمجلس: شاهد عینی به خبرگزاری آسوشیتدپرس: وقتی ابتدا صدای گلوله را شنیدم تصورم این بود که صدای ترقه بازی است اما وقتی جلوتر رفتم دیدم مردم در کف خیابان دراز کشیده اند..

مازندمجلس: رسانه های جهانی خبر وقوع نخستین حمله تروریستی داعش در ایران را به طور گسترده پوشش دادند.

به گزارش نامه نیوز خبرگزاری های آسوشیتدپرس، رویترز، فرانسه و دیگر رسانه ها و شبکه های خبری جهانی به صورت فوری و زنده اخبار لحظه به لحظه این حادثه را پوشش دادند.

وب سایت شبکه خبری سی ان ان در خبری با پوشش زنده از دو حادثه تروریستی حمله به مجلس شورای اسلامی و نیز حرم امام خمینی این حادثه را نخستین حمله تروریستی داعش در ایران محسوب کرده و با اشاره به اینکه در 7 سال گذشته حادثه  تروریستی عمده در ایران به وقوع نپیوسته آخرین حادثه تروریستی عمده در ایران را حمله انتحاری به مسجد جامع زاهدان در سال 2010 (1389) اعلام کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز با انتشار گزارشی از حوادث تروریستی تهران به نقل از یکی از خبرنگاران مستقر خود در محل حادثه (بهارستان) نوشت مهاجمان تروریستی در حلقه  محاصره در داخل ساختمان مجلس تیراندازی می کنند و این در حالی است که نیروهای امنیتی ایران و تک تیراندازها در تمامی اطراف این ساختمان مستقر شده و مهاجمان را تحت محاصره گرفته اند.

یک رهگذر خیابانی در بهارستان به این خبرگزاری گفت: وقتی ابتدا صدای گلوله را شنیدم تصورم این بود که صدای ترقه بازی است اما وقتی جلوتر رفتم دیدم مردم در کف خیابان دراز کشیده اند.. در نهایت با کمک یک راننده تاکسی ار محل گریختم..

وب سایت روزنامه واشنگتن پست آمریکا نیز در گزارشی درباره حوادث تروریستی در تهران نوشت این حملات تروریستی  دو محل نمادین در قلب سیاسی ایران را هداف گرفته است. به نوشته این گزارش ایران پیش از این نیز شاهد برخی حملات تروریستی بوده است اما این نخستین بار است که پایتخت امن این کشور این گونه مورد حمله ترویستی قرار می گیرد.
تروریستی حادثه خبرگزاری حملات نخستین جهانی تهران رسانه محاصره مهاجمان گرفته بهارستان ساختمان آسوشیتدپرس دادند گزارش گزارشی حوادث مستقر