برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران با اشاره به اتفاقات امروز چهارشنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی، گفت: این اقدام تروریستی فاقد ارزش نظامی بوده است.

مازندمجلس:الیاس حضرتی افزود: درب مراجعات یکی از راحترینمحل هایی است که مردم می توانند برای ملاقات با نمایندگان خود ارتباط برقرار کنند وهر فردی می تواند از آنجا وارد شود. گروهک های تروریستی از جمله داعش از مدتها قبل به دنبال انجام اقداماتیدر کشورمان بود ولی همواره با رصد نیروهای مسلح وامنیتی اهدافشان نقشه بر آب می شد . چنین اقداماتی در اماکن عمومیآنچنان اهمیتی ندارد و این قبیل اقدامات در اماکن عمومی بزدلانه وسخیف است.

حضرتی گفت: به رغم اینکه نمایندگان چنین موضوعیرا شنیدند ولی تا پایان ساعات اداری جلسات صحن علنی ادامه داشت ونمایندگان هیچ پشیزیبرای چنین اقدامات تروریستی قائل نشدند.

وی افزود: ملت ایران شکست ناپذیر است و ملتی کهچند هفته گذشته با حضور باشکوه خود در انتخابات برگ زرین دیگری را خلق کردند به جهانیانپیام دادند که نظام وحکومت مورد اعتماد آنان است و پشتیبان نظام وانقلاب هستند.

نماینده مردم تهران خاطر نشان کرد: مردم ایران تجربهاقدامات تروریستی وحشی تر از این موارد را شاهد بوده است که در دهه 60 توسط منافقینانجام شد بنابراین این مردم آبدیده شده اند ودشمنان بدانند با این اقدامات سخیف نمیتوانند در کشور سرمایه گذاری کنند.

حضرتی با بیان اینکه دشمنان بین المللی و منطقهای در تلاش به ضربه زدن به کشورمان هستند ، افزود: نیروهای نظامی و امنیتی همواره درکمال هوشیاری و بیداری تمام نقشه های گروهک های تروریستی را نقشه برآب کرده اند و ازاین پس نیز باجدیت بیشتری موارد را دنبال خواهند کرد .

2727

تروریستی حضرتی افزود اقدامات نیروهای موارد اینکه اماکن همواره دنبال نظامی بزدلانه نمایندگان گروهک کشورمان