برگزیده ها

مازندمجلس: امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس ضمن محکومیت حملات تروریستی امروز به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره)، اظهار کرد: این حملات تروریستی از جانب هر گروه و دسته‌ای که باشد محکوم است و عاملان ریخته شدن خون افراد بی‌گناه باید مجازات شوند.

مازندمجلس: اطراف ساختمان مجلس شورای اسلامی پس از حمله مسلحانه امروز مجلس
سید عبدالباعث قتالی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت حملات تروریستی امروز به مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره)، افزود: این حملات تروریستی از جانب هر گروه و دسته‌ای که باشد محکوم است و عاملان این حملات که سبب بر هم زدن امنیت و ریخته شدن خون افراد بی‌گناهمی شوند باید مجازات شوند.
وی خاطرنشان کرد: حملات تروریستی در ایران ریشه در سیاست‌های خصمانه دشمنان علیه ملت ایران دارد و ما در طول دهه‌های اخیر بارها شاهد چنین اقدامات ناجوانمردانه‌ای علیه شهروندان بی‌دفاع از داخل کشور بوده‌ایم اما این اقدامات هرگز از اراده و وحدت ملت ایران کم نخواهد کرد.
امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه مردم ایران از هر قوم و مذهبی که باشند، ملتی یکپارچه هستند، تصریح کرد: هیچ واقعه‌ای نمی‌تواند بین  ما اختلاف ایجاد کند.
قتالی اضافه کرد: از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی  و اطلاعاتی در حفظ امنیت کشور تشکر می‌کنم و از همه مردم می‌خواهم که آرامش و وحدت خود را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه بی‌شک هدف دشمنان چیزی جز بر هم زدن وحدت ملی و ثبات کشور نیست، تصریح کرد: ما مردمی هستیم که به گفتگو پایبند بوده و در چنین شرایطی حملات تروریستی معنایی جز انتقام‌گیری از مردم ایران ندارد.
امام‌جمعه اهل سنت بندرعباس ادامه داد: متأسفانه منطقه ما آبستن حوادث است و دست‌هایی در کار هستند تا این‌گونه اعمال تروریستی را به داخل کشور بکشانند؛ باید هوشیار بود و از هر اقدامی که به نفرت یا ایجاد اختلاف دامن می‌زند، خودداری کرد.
قتالی  با اشاره به اینکه در این شرایط حساس همه ما باید به اقدامات دستگاه‌های انتظامی و امنیتی اعتماد کنیم، افزود: اجازه ندهیم این وقایع دردناک موجب ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه شود.
تروریستی حملات اختلاف اقدامات قتالی ایجاد اینکه اشاره امنیتی بندرعباس دستگاه‌های تصریح دشمنان افراد ریخته مجازات افزود عاملان امنیت امام‌جمعه