برگزیده ها

مازندمجلس: بسیاری از هنرمندان و مسوولان هنری با انتشار عکس، مطلب، موسیقی یا طراحی پوستر به حمله تروریستی که ۱۷ خردادماه در تهران رخ داد، در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند.

مازندمجلس:

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توییت کرد: جامعه ایرانی تجربه گذار از تروریسم کور را داشته است، ایران متحدتر می‌شود.

ب هرام رادان- بازیگر در در اینستاگرام خود نوشت: ایران، به خاک خسته تو سوگند به بغض خفته دماوند که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند.

نوید محمدزاده – بازیگر نیز در اینستاگرام خود نوشت: ما که اطفال این دبستانیم/ همه از خاک پاک ایرانیم/گر رسد دشمنی برای وطن /جان و دل، رایگان بیفشانیم

حسین علیشاپور- خواننده کلیپ موسیقی «ایرانِ من» را به آهنگسازی، ترانه سرا و نوازنده تار زنده یاد رضا جهانی  به شهیدان حملات تروریستی ایران تقدیم کرد.

سحر دولتشاهی- بازیگر نیز عکسی از پرچم ایران که در وسط آن نوشته بود «دور از تو اندیشه بدان» منتشر کرد.

حبیب رضایی- بازیگر در صفحه شخصی خود دو تصویر و متن  منتشر کرد. در یکی از پست‌ها که با فیلم کودکی منتشر شده، نوشته است: می‌دانم شهرم آشوب است، می‌دانم و می‌بینم که برسنگ فرش خیابان‌های شهرم خون ریخته، می‌دانم و می‌شنوم که اهل تاریکی از «انتحار» سرود ساخته‌اند و انزجار را تقسیم می‌کنند. همه را می‌دانم و می‌بینم و می‌شنوم. همین جا خانه دارم. اما در این میانه پرتلاطم گفتم با این نگاه حیرت انگیز، کمی به ذات زندگی تکیه کنیم و حلقه ضخیم شایعات و اخبار تلخ را برای ثانیه ای با این دست های زیرچانه و نگاه عاشقانه عوض کنیم...
چیزی از تلخی واقعیت کم نمی شود اما حتما به شیرینی امید و دعایمان اضافه می‌شود... برای هم دعا کنیم...

او در پست دیگری که  با تصویری از میدان آزادی منتشر کرد، نوشت: تهران، شهری که دوستش داریم، با هم در برابر هر افراط و تهدیدی می مانیم. همین.

نرگس آبیار- کارگردان نیز عکسی با عنوان «چو ایران نباشد تن من مباد» منتشر کرد.

رضا صادقی - خواننده پاپ کشور نیز نوشت: امروز حملات تروریستی در تهران و کشته شدن هموطنانم من را وادار می‌کند که بگویم. آهای... ی. مهاجم، تروریست، افراطی یا هر بی صفتی که تعبیر تو هست ... این خاک و مردمش سالهاست مورد تهدید تو و امثال تو بوده و هستند، اما غافلی از اینکه امثال توی بی صفت نمی توانید قدم نجستان را روی این خاک ثابت کنید.
پاش بیاد من هنرمند و اون دکتر و مهندس و کارگر و حتی فقیر و پولدارش کاری می کنیم مجبور بشید تو و اربابات لوله تفنگتان را جلوی مغزتان بگیرید.
این سرزمین، زادگاه شیر مردان و زنانی است که ثابت کردند ایران جای بز دلانی بی صفت که مردم بی دفاع را هدف می گیرند، نیست. هشت رستم هایی از این سرزمین دفاع کردند که الان سهراب هایشان همان رستم ها شدند. بسم الله اگر حریف مایی.

مهناز افشار-  بازیگر با انتشار عکسی از میدان آزادی که روی آن نوشته شده برای تهران دعا کنید نوشت: بعد از حمله به کابل نوشتم این حمله به کابل نیست بلکه حمله به انسانیت است. امروز، ترس و اضطراب قلب‌های بسیاری از هموطنانم را فراگرفته و من نیز مانند آن‌ها نگرانم اما ما کنار هم ایستادیم و بدانید کنار هم قوی‌تر هستیم. وظیفه خود می‌دانم به مردم ایران و به خصوص خانواده عزیزانی که در این حملات تروریستی جانشان را از دست دادند تسلیت بگویم.

شبنم مقدمی- بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چو ایران نباشد تن من مباد. در کنار همیم.

رامبد جوان – بازیگر و کارگردان نیز عکسی که روی آن نوشته «در کنار همیم، متحد با هم در برابر تروریست‌ها» منتشر کرد.

رضا کیانیان – بازیگر نیز تصویری از نقشه ایران منتشر کرد و نوشت: تسلیت به بازمانده‌ها.... ایران گور داعش خواهد شد. در کنار همیم.

فرهاد اصلانی – بازیگر نیز تصویری از نقشه ایران منتشر کرد و نوشت: تسلیت به تمام داغ دیدگان حوادث تروریستی هفدهم خرداد اتحاد مردم ایران پاسخ محکمی است به تروریسم کور و داعش. سر افراز و پاینده باد ایران.

پریناز ایزدیار- بازیگر، تصویری از پرچم جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد که روی آن نوشته شده است: در کنار همیم.

امیر جعفری - بازیگر نیز با انتشار عکسی از پرچم ایران، نوشت: در کنار همیم

بزرگمهر حسین پور کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن پوستری طراحی کرد و زیر آن نوشت: موشی به "خیال" شکار گربه می‌کرد!

حمیدرضا بیدقی - طراح، گرافیست و تصویرگر با توجه به حادثه تروریستی که صبح ۱۷ خرداد ماه در تهران صورت گرفت، پوستری با عنوان «مایه شرمساری» نسبت به عملکرد برخی از شهروندان در شبکه‌های اجتماعی طراحی کرد.

بهزاد شیشه‌گران گرافیست و نقاش نیز با طراحی پوستری نسبت به حملات تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) واکنش نشان داد.

بازیگر منتشر تروریستی نوشته می‌دانم تهران تصویری حملات اینستاگرام تسلیت پوستری اسلامی کارگردان طراحی سرزمین امثال بگویم خرداد گرافیست هموطنانم انتشار آزادی می‌بینم خواننده تروریسم می‌شنوم میدان نباشد عنوان برابر امروز