برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در پیامی اعلام کرد: جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را با نهایت اندوه محکوم می‌کند.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی تهران، مسعود خوانساری در پیامی با محکوم کردن حادثه تروریستی امروز تهران اعلام کرد: اقتدار و امنیت یکی از مهمترین دست‌آوردهای ملی کشور به شمار می‌آید که در سایه وحدت، هم‌دلی و اعتدال مسولان و مردم برای ایران عزیز بدست آمده‌است.

غم انگیز آنکه  این سرزمین طی ۴ دهه گذشته، جوانان و شهروندان گرانقدر بسیاری را برای حفظ همین آرامش و امنیت  از دست داده و امروز باید  تاسف خورد که جهل حاکم براندیشه ترور، از میان عزیزان کشور بازهم قربانیانی گرفته است.

اما با وجود حادثه تروریستی تاسف بار امروز،   و با امید به عدم تکرار چنین حوادثی باید خداوند را قدردان بود که در سایه سخت‌کوشی‌ها، مجاهدت‌ها و تلاش‌های سربازان وطن و دلسوزان کشور همچنان می‌توانیم به سرزمینی امن و رو به توسعه در منطقه‌ای پراز حادثه و اتفاق ببالیم.

جامعه اقتصادی ایران حادثه تروریستی تهران را با نهایت اندوه محکوم می‌کند و امید است که همگی ما با پاسداشت امنیت موجود در کشور، تلاش کنیم که سایه ترور و ترویسم از سر منطقه و بخصوص ایران دور شود.

همچنین به خانواده شهدای بیگناه این حادثه تسلیت گفته و امیدواریم که آنها ما را در غم خود شریک بدانند.

به امید روزی که ایرانی امن، آباد و توسعه یافته برای فرزندان آینده این کشور مهیا باشد.

حادثه تهران تروریستی امروز محکوم امنیت توسعه جامعه می‌کند اقتصادی اعلام